امنیت با ازخودگذشتگی ایجاد می‌شود
کد خبر: 3847460
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵

امنیت با ازخودگذشتگی ایجاد می‌شود

گروه اجتماعی ـ استاندار همدان بابیان اینکه در بین نیروهای مسلح نقش نیروی انتظامی اساسی و کلیدی بوده است، تأکید کرد: نیروی انتظامی با ازخودگذشتگی باعث شده مردم در اقصی نقاط کشور احساس امنیت کنند.

نیروی انتظامی با ازخودگذشتگی خود امنیت را ایجاد می‌کندبه گزارش ایکنا از همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان، امروز 13 مهرماه، در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان همدان، بابیان اینکه در بین نیروهای مسلح نقش نیروی انتظامی اساسی و کلیدی بوده است، تأکید کرد: نیروی انتظامی با ازخودگذشتگی باعث شده مردم در اقصی نقاط کشور احساس امنیت کنند.
استاندار همدان بابیان اینکه اعتماد مردم و نیروی انتظامی سرمایه عظیمی است، عنوان کرد: نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف خوش می‌درخشد و مردم با دیدن هیبت آن احساس آرامش می‌کنند.
وی نقش پلیس در جبهه‌های مختلف را تأثیرگذار و بی‌بدیل عنوان و تصریح کرد: پلیس در مقابله با اشرار به‌خوبی از عهده خود برآمده و در مقابله با باندهای خبیث مواد مخدر و در دستگاه‌های اطلاعاتی بی‌بدیل است.
شاهرخی بابیان اینکه در مواقع بحران حضور نیروی انتظامی بسیار گره‌گشا بوده است، خاطرنشان کرد: پلیس نه‌تنها در عرصه نظامی و انتظامی بلکه در بلایای طبیعی نیز نقش بسیار پررنگ داشته است و در طرح‌های زمستانی و تابستانی شاهد نقش مؤثر این نهاد بوده‌ایم.
استاندار همدان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با تبعیت از مقام معظم رهبری و با نیروهای فداکار و انقلابی از جدیدترین علوم روز استفاده می‌کند، اخلاق‌مداری پلیس را مؤلفه تأثیرگذار بر روی مردم معرفی کرد و گفت: پلیس در شادی‌ها و عزاداری‌ها بااخلاق، نظم و انضباط باعث آرامش مردم می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha