امنیت نظام اسلامی؛ مدیون جان‌فشانی نیروهای نظامی و انتظامی
کد خبر: 3847415
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲

امنیت نظام اسلامی؛ مدیون جان‌فشانی نیروهای نظامی و انتظامی

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه امنیت و اقتدار نظام اسلامی مدیون جان‌فشانی نیروهای نظامی و انتظامی است، افزود: پلیس جمهوری اسلامی ایران در خدمت خدا و قرآن و تأمین امنیت جامعه اسلامی است.

امنیت و اقتدار نظام اسلامی را مدیون جان فشانی نیروهای نظامی و انتظامی هستیم

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امام جمعه ارومیه، صبح امروز، ۱۳ مهرماه، در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان آذربایجان غربی که بمناسبت گرامیداشت هفته ناجا در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: امنیت و آرامش امروزه  کشور را مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس هستیم  و در این راستا امام خمینی(ره) فرمودند خدمت در پلیس عبادت است چرا که کارش در تأمین دنیا و آخرت مردم است.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: بر خلاف تمام پلیس‌های دنیا در کشور ما پلیس ابتدا در خدمت قرآن، دین و زندگی اخروی مردم است و در مرتبه دوم در خدمت تأمین امنیت و زندگی دنیوی مردم است.

وی در ادامه به آیات صریح قرآن در این باره اشاره کرده و افزود: هر کسی توفیق خدمت در اسلام و جبهه‌های اسلام را ندارد و هر کسی توفیق پوشیدن لباس سربازی در نظام اسلامی را ندارد و این یک توفیق بزرگی است.

قریشی بیان کرد: امنیت و اقتدار نظام اسلامی مدیون جان‌فشانی نیروهای نظامی و انتظامی بوده و پلیس جمهوری اسلامی ایران در خدمت خدا و قرآن و تامین امنیت جامعه اسلامی است.

انتهای پیام
captcha