نشست ستاد بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگزار شد
کد خبر: 3847403
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

نشست ستاد بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگزار شد

گروه سیاست و اقتصاد - نخستین نشست ستاد بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، امروز با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز، 13 مهرماه در نخستین نشست ستاد بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یکی از نمادهای انقلاب اسلامی است.

وی بر فعالیت در دو عرصه بیانی و تبیینی 13 آبان تاکید کرد و افزود: خدای متعال در قرآن فرموده که مردم را به ایام الهی متذکر کنید؛ بنابراین توجه به ایام‌الله یکی از وظایف مسلمانان است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ایام بسیاری داشتیم که موجب استحکام انقلاب اسلامی شده است، تصریح کرد: 13 آبان از جمله ایام الهی است که نقش بسزایی در تحکیم و تداوم انقلاب داشته است.

آیت‌الله فلاحتی حضور گسترده مردم در اجتماع بزرگ 13 آبان را اثرگذار دانست و بیان کرد: 13 آبان یکی از مانورهای استکبارستیزانه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که رعب و وحشت در دل استکبار جهانی می‌اندازد.

وی خواستار اطلاع‌رسانی رسانه‌ها به ویژه صداوسیما برای حضور گسترده مردم در 13 آبان شد و گفت: از کسانی که دارای بیان رسا و فهم عمیق هستند برای تبیین 13 آبان در صداوسیما استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه دنیا متوجه حقانیت و رحمانیت جمهوری اسلامی ایران شده است، خاطرنشان کرد: ملت‌ها به این باور رسیده‌اند که دنیای سلطه قداره‌کش است.

آیت‌الله فلاحتی به تلاش دشمن در اسلام‌زدایی از جامعه اشاره کرد و یادآور شد: در مقابل هر حرکت دشمن باید تحرک داشته باشیم و شبهات ایجاد شده را سریع برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در شرایط بسیار خوب جهانی قرار گرفته است، اظهار کرد: 13 آبان سال جاری آحاد مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با حضور گسترده‌تر شرکت می‌کنند.

امام جمعه رشت ساقط کردن پهپاد آمریکایی را برگرفته از قدرت اسلام، خون شهیدان و انسجام ملی ذکر کرد و یادآور شد: هر قدر زمان می‌گذرد ملت ایران در عرصه بین‌المللی قدرتمندتر ظاهر می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه اقتدار ملت ایران در سایه دین، معنویت و فرهنگ غنی کسب شده و در مقابل تحریم‌ها ایستاده‌ایم، بیان کرد: خون شهیدان سبب حفظ و ماندگاری انقلاب اسلامی شده است.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha