تکمیل ۳۴ طرح فرهنگی در یزد تا پایان امسال
کد خبر: 3847320
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

تکمیل ۳۴ طرح فرهنگی در یزد تا پایان امسال

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از افتتاح ۳۴ طرح فرهنگی با اعتبار ۹۱ میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.

۳۴ طرح فرهنگی در یزد به بهره‌برداری می‌رسدعباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از افتتاح ۳۴ طرح فرهنگی در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: برای این طرح‌ها مبلغی بالغ بر ۹۱ میلیارد ریال در سال جاری هزینه شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه در سال گذشته هم برای تکمیل آنها به همین میزان سرمایه‌گذاری شده بود بیان کرد: طرح‌های یاد شده ۹۰ درصد پیشرفت فیریکی دارند که اکثر آنها در سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی تکمیل و تجهیز لوازم ورزشی خانه‌های ورزشی محلات، ساخت ایستگاه‌های فرهنگی در پارک‌های کوهستان، غدیر، آزاد شهر و آزادگان، ایجاد خانه‌های فرهنگی به صورت پایلوت در ۲ محله و ایجاد فرهنگسرای اجتماعی را از جمله این طرح‌ها نام برد.

ملازینلی ایجاد خانه فرهنگ ویژه در محله گازرگاه یزد را از طرح‌های اصلی این سازمان نام برد و افزود: همچنین سالن آمفی تئاتر تالار شهر شهرداری یزد هم در حال مرمت است و یک سینما روباز با ظرفیت یک هزار نفر هم در شهر یزد امسال به بهره برداری می‌رسد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد اضافه کرد: همچنین یک زمین چمن مصنوعی در فلکه سوم آزاد شهر در حال ساخت است و قرار است دور این زمین پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان ایجاد شود.

وی گفت: نیاز به نگارخانه در شهر یزد احساس می‌شود، بنابراین تلاش شد از فضاهای موجود برای این منظور استفاده شود که بر این اساس با همکاری و هماهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه، سه آب‌انبار در سه منطقه شهر پاکسازی و آماده سازی و به نگارخانه تبدیل می‌شوند.

انتهای پیام
captcha