سپاه در اوج حوادث و هیجانات بزرگ انقلاب ولادت یافته است
کد خبر: 3847155
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳

سپاه در اوج حوادث و هیجانات بزرگ انقلاب ولادت یافته است

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به دیدار پاسداران با مقام معظم رهبری گفت: ایشان در این دیدار سپاه را نهادی پرافتخار و رشد یافته در طول چهل سال انقلاب دانستند که در اوج حوادث و هیجانات بزرگ انقلاب ولادت یافته است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه با بیان اینکه تقوا مصونیت می‌آورد و عبور از دوراهی‌های زندگی با تقوا امکان‌پذیر است، 12 مهرماه سالروز هجرت امام خمینی(ره) از عراق به کویت را یادآور شد.
وی با یادآوری 13 مهرماه روز نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی حافظ آرامش و امنیت کشور است و در گرو رشادت‌های آن‌ها کشور به امنیت رسیده است.
آیت‌الله علما درادامه 6 صفر سالروز شهادت حضرت رقیه(س) و 16 مهرماه سالروز بمباران شیمیایی سومار در سال 66 را یادآور شد.
امام جمعه کرمانشاه به سالروز عملیان نصرمن‌الله یمنی‌ها اشاره کرد.
وی با اشاره به دیدار پاسداران با مقام معظم رهبری افزود: معظم‌له در این دیدار سپاه را نهادی پرافتخار و رشد یافته در طول 40 سال انقلاب دانستند که در اوج حوادث و هیجانات انقلاب ولادت یافته است.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: فلسفه وجودی سپاه از انقلاب نشأت گرفته و سپاه با مردم عجین است و دنیا را به حیرت آورده و در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی نیز توانسته نقش‌آفرینی کند.
آیت‌الله علما گفت: مقام معظم رهبری خطاب به دولتمردان خواستار بهبود معیشت مردم تا سطح مطلوب شدند.
امام جمعه کرمانشاه افزود: همه باید پای کار باشیم و برای بهبود معیشت مردم تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha