برقراری امنیت بدون مشارکت مردمی انجام نمی‌شود
کد خبر: 3847144
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵

برقراری امنیت بدون مشارکت مردمی انجام نمی‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: از اولویت‌های نیروی انتظامی استان همدان توسعه پلیس اجتماعی توسط جذب مشارکت‌های مردمی است.

برقراری امنیت بدون مشارکت مردمی انجام نمی‌شودبه گزارش ایکنا از همدان، همایش بزرگ پیاده‌روی عاشوراییان صبح امروز ۱۲ مهرماه با حضور پر شور مردم همدان به مناسبت هفته نیروی انتظامی از میدان قایم همدان تا تپه عباس آباد برگزار شد.

بخشعلی کامرانی صالح فرمانده نیروی انتظامی استان همدان در  این همایش با بیان اینکه روز دوم از هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس، آرامش و خانواده نامگذاری شده است، اظهار کرد: از این که موجبات آرامش شهروندان این استان را فراهم کرده‌ایم برخویش می‌بالیم و  بسیار خرسندیم.

 کامرانی صالح نیز بیان کرد: در بوستان‌ها و ایستگاه‌های تندرستی سطح استان هر روز برنامه‌های ورزش همگانی برگزار می‌شود و نیروی انتظامی حفظ امنیت این اماکن را برعهده دارد تا خانواده‌ها در آرامش و امنیت به ورزش بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه برقراری امنیت بدون مشارکت مردم میسر نمی گردد‌، بیان کرد:  مشارکت مردمی، از اولویت‌های نیروی انتظامی استان همدان توسعه پلیس اجتماعی است.

در این برنامه همچنین حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی  با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: امنیتی که در سراسر کشور و استان همدان برقرار است را مدیون زحمتکشان نیروی انتظامی هستیم.

حاجی بابایی با اشاره به این که همدان با بیش از 3 هزار و 300 سال سابقه شهرنشینی قدیمی‌ترین شهر جهان است خاطر نشان کرد : این ویژگی باعث شد تا همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین نامگذاری شود.

وی ادامه داد: وجود جاذبه‌های فراوان گردشگری طبیعی و تاریخی باعث شده تا همدان به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگران داخلی و خارجی باشد.

حاجی بابایی با اشاره به این که وجود یک هزار و 800 جاذبه گردشگری همدان را به قطب گردشگری کشور تبدیل کرده است تاکید کرد: باید برای شناساندن ظرفیت‌های گردشگری استان بیش از پیش تلاش کنیم.

 همایش بزرگ پیاده‌روی عاشوراییان که  از ساعت 7:30 امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی از میدان قایم همدان تا تپه عباس آباد برگزار شد.

در پایان به قید قرعه صدها جایزه نقدی و غیرنقدی به شرکت کنندگان در این همایش اهدا شد.

انتهای پیام
captcha