نماینده استان قزوین در مسابقات قرآن کریم حائز رتبه عالی شد/ به حکمت خداوند ایمان دارم
کد خبر: 3847039
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵

نماینده استان قزوین در مسابقات قرآن کریم حائز رتبه عالی شد/ به حکمت خداوند ایمان دارم

گروه فعالیت‌های قرآنی- سید مصطفی حسینی نماینده استان قزوین در چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم توانست در رشته قرائت حائز رتبه عالی شود.

نماینده استان قزوین در مسابقات قرآن کریم حائز رتبه عالی شد/ به حکمت خداوند ایمان دارم

به گزارش ایکنا از قزوین، چهل‌ودومین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در اصفهان برگزار شد و از استان قزوین دو نماینده به مرحله نهایی راه یافتند که سید مصطفی حسینی در رشته قرائت توانست برای استان قزوین افتخار بیافریند.

سید مصطفی حسینی در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم توانستم رتبه عالی را به دست بیاورم.

وی با بیان اینکه سطح مسابقات بسیار خوب بود، افزود: حضور پدیده‌ها دد این‌دوره از مسابقات از جمله ویژگی‌های آن بود و ضمن این‌که مسابقات با نظم‌تر از قبل برگزار شد.

حسینی تصریح کرد: با این وجود موضوع اسکان و‌ سیستم صوتی در روز نخست کمی صدای شرکت‌کنندگان از جمله بنده را دچار چالش کرد با این حال به نظر بنده مسابقات هر سال بهتر از قبل برگزار می‌شود.

این قاری برجسته بین‌المللی یادآور شد: پیشنهاد می‌کنم از گذشته الهام گرفته شود؛ زیرا در سنوات قبل در مرحله مقدماتی و نیمه نهایی شرکت‌کننده با فضای مسابقات آشنا می‌شد و فینال را بدون استرس و آمادگی بیشتر برگزار می‌کرد و نتیجه آن باکیفیت‌تر شدن تلاوت‌ها بود.

وی عنوان کرد: در این دوره، مرحله مقدماتی در قم برگزار شد و‌ تا شرکت‌کننده می‌خواست خود را با سیستم و فضا وفق دهد زمان می‌برد و همین امر باعث افت کیفیت صدا شد.

حسینی با اشاره به اینکه کسب اول یا دومی مسابقات چندان برایم مطرح نیست، گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید از چیزی که از دست دادید تاسف نخورید و از چیزی هم که به شما دادم خوشحال نشوید، لذا باید به حکمت خدا ایمان آورد؛ از زمانی که تجربه‌های عملی این آیه را دیده‌ام تلاش می‌کنم چنین رفتار کنم.

این قاری استان قزوین خاطرنشان کرد: از روند پیشرفت خود در طول این چند سال راضی هستم با این حال بی‌شک می‌توان بهتر از آنچه که هست بود.

به گزارش ایکنا، نفرات برتر رشته‌ قرائت تحقیق چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به شرح ذیل است:

حائزین رتبه‌ی ممتاز: سید حمیدرضا مقدسی از استان قم - هادی موحد امین از استان تهران - علیرضا بیژنی از استان خراسان رضوی

حائزین رتبه‌ی عالی: مختار دهقان از استان خراسان رضوی - سید مصطفی حسینی از استان قزوین - سید جاسم موسوی از استان خوزستان - مسعود نوری از استان تهران - وحید خزایی از استان تهران

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha