دانشگاه علامه به مرحله کشوری مسابقات مناظره رفت
کد خبر: 3846981
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

دانشگاه علامه به مرحله کشوری مسابقات مناظره رفت

گروه فرهنگی- مرحله منطقه‌ای هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی دانشگاه‌های تهران و البرز در دانشگاه خوارزمی به پایان رسید و دانشگاه علامه به مرحله کشوری راه یافت.

دانشگاه علامه به مرحله کشوری مسابقات مناظره رفت

به گزارش ایکنا از البرز، هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی دانشگاه‌های تهران و البرز با حضور 16 تیم از دانشگاه‌های الزهرا، خواجه نصیر، قم، علامه طباطبایی، شهید بهشتی، دانشگاه تهران، صنعتی شریف، تربیت مدرس، علوم پزشکی شهید بهشتی- ورامین، امیرکبیر فرهنگیان، علم و صنعت، امام صادق، علم پزشکی شهید بهشتی، امیر کبیر(پلی تکنیک)، دانشگاه علم و فرهنگ و دانشگاه امیرکبیر (فرهنگیان) از روز دوشنبه هشتم مهرماه در دانشگاه خوارزمی آغاز شد و چهارشنبه دهم مهرماه به پایان رسید.
دو تیم دانشگاه خواجه نصیر و علامه طباطبایی امروز در مرحله فینال با هم رقابت کردند و در نهایت تیم دانشگاه علامه به مرحله کشوری راه پیدا کرد.
سبد فرهنگی دانشگاه‌ها باید با فعالیت‌های گزین غنی شود
احمدرضا فیروزی، رئیس جهاد دانشگاهی در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با اشاره به میزبانی دانشگاه خوارزمی از مسابقات منطقه‌ای دانشگاه‌های تهران و البرز، گفت: فضای دانشگاهی به کارهایی از این دست نیاز دارد و سبد فرهنگی دانشگاه‌های کشور باید با فعالیت‌های گزین غنی شود.
فیروزی ادامه داد: امیدواریم که بتوانیم با فعالیت‌هایی فاخر اوقات فراغت دانشجویان و دانش‌آموختگان را پر کرده و برنامه‌ریزی‌ها را به سمت تعالی آنان سوق دهیم.
این مسئول با بیان اینکه مناظره فرصتی برای گفت و گو و تفاهم است افزود: جامعه ما به این نوع از گفت و گو نیاز دارد.
رشد و تعالی جمهوری اسلامی با گفت و گو محقق می‌شود
مرتضی تهامی، معاون فرهنگی دانشگاه خوارزمی هم در ادامه این برنامه ضمن تشکر از جهاد دانشگاهی به خاطر برگزاری مسابقات مناظره گفت:جهاد دانشگاهی از نهادهای مبتکر، خلاق و نوآور بوده و نیروهای زیادی را در طول مدت فعالیت خود تربیت کرده است.
وی ادامه داد: مسابقات مناظره از کارهای بسیار خوب، ماندگار و اثرگذار است، اگر می‌خواهیم در کشور موفق باشیم و رشد کنیم باید گفت و گو کنیم و مناظره داشته باشیم و از خلال این گفت و گوها آراء جدیدی در آوریم.
این مسئول با اشاره به موضوع کرسی‌های آزاداندیشی و ارتباط آن با این مناظرات گفت: امیدواریم که این محقق شود و نظام جمهوری اسلامی در همین گفت و گوها می‌تواند خود را رشد و تعالی دهد.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha