۳۰ خادم؛ میزبان زائران سامرا در موکب اوقاف مازندران
کد خبر: 3846682
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

۳۰ خادم؛ میزبان زائران سامرا در موکب اوقاف مازندران

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برپایی موکب اوقاف مازندران در سامرای عراق از ۱۷ تا دوم آبان‌ماه با حضور ۳۰ خادم خبرداد.

30 خادم میزبان زائران سامرا در موکب‌ اوقاف مازندرانحجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: از چند ماه گذشته برنامه‌ریزی‌ها برای برپایی موکب حضرت علی اصغر(ع) اوقاف مازندران در سامرا انجام شده بود و آمادگی داریم تا کمک‌های خیرین را در این باره جمع‌آوری کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آماده اعزام کاروان به شهر سامرا هستیم، افزود: هزینه‌های موکب از محل موقوفات مرتبط و کمک‌های خیرین است و کسانی که قصد کمک به موکب اوقاف مازندران را دارند می‌توانند با مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستانها کمکها و هدایای خود را تحویل دهند.

حیدری، توزیع غذای گرم در سه وعده صبحانه، ناهار و شام ، توزیع آب، کلوچه و برنامه‌های فرهنگی را از اقدامات موکب‌داران اوقاف در سامرا دانست و تصریح کرد: در موکب حضرت علی‌اصغر(ع) 30 نفر از خادمین فعالیت داشته و همگی از خادمین، خدام امامزادگان، خیرین و ارادتمندان به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

وی با بیان اینکه، اربعین حسینی اجتماع بزرگ شیعیان جهان اسلام است و عشق به امام حسین(ع) خاموش شدنی نیست، افزود: نوکری امام حسین (ع) مدال افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود و برپایی موکب اوقاف مازندران در شهر سامرا افتخار بزرگی برای مجموعه اوقاف است.

مدیرکل اوقاف مازندران با بیان اینکه، شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم رفتند تا پرچم امام حسین(ع) همچنان برافراشته بماند، اظهار کرد: خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) توفیق بزرگی است و امیدواریم این گونه خدمات مورد قبول درگاه حق قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha