ایجاد دفاتر غربالگری و مراقبت سلامت روان در محلات
کد خبر: 3845980
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

ایجاد دفاتر غربالگری و مراقبت سلامت روان در محلات

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با بیان اینکه دفترهای غربالگری و مراقبت سلامت روان در محلات ایجاد می‌شوند، گفت: این طرح از تهران آغاز و طی سال آتی در سایر نقاط کشور ایجاد خواهد شد.

ایجاد دفترهای غربالگری و مراقبت سلامت روان در محلات

به گزارش ایکنا از سمنان، تقی رستم‌وندی، معاون وزیر کشور شب گذشته، 7 مهر در جمع خبرنگاران از ایجاد دفترهای غربالگری و مراقبت سلامت روان در محلات  کشور خبر داد و افزود: این طرح هم‌اکنون در تهران آغاز شده و به تدریج با احصای نتایج و مزیت‌های آن در سراسر کشور نیز ایجاد خواهد شد که ایجاد این دفاتر مورد تصویب شورای اجتماعی وزارت کشور قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون ۲۰ هزار سمن و تشکل مردم‌نهاد در کشور فعال شده که شش هزار مورد آن مجوزهایشان را از وزارت کشور دریافت کرده‌اند، گفت: مابقی این تشکل‌ها از وزارت جوانان و بهزیستی مجوز فعالیت گرفته‌اند.

رستم‌وندی با بیان اینکه  تا‌کنون هشت هزار و ۷۰۰ مؤسسه و تشکل اجتماعی از طریق سازمان بهزیستی در سراسر کشور ثبت شده، متذکر شد:  از ۲۰ هزار سازمان مردم‌نهاد فعال در سطح کشور دو هزار و ۲۰۰ مورد با موضوع جوانان فعالیت دارند، که باید به حوزه جوانان نگاه بیشتر و بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha