صدور تفکر بسیجی در جهان زمینه‌ای برای نگرانی دشمنان است
کد خبر: 3845624
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

صدور تفکر بسیجی در جهان زمینه‌ای برای نگرانی دشمنان است

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی کارساز است و در طول این چهل سال خود را به خوبی نشان داده است، گفت: در میدان عمل و در حوزه استدلال دست بسیجیان پر است، اما برای انتقال این اندیشه باید یک طرح داشته باشیم.

تفکر بسیجی کارساز است/ لزوم ارائه طرح برای انتقال اندیشه بسیجیبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، امام جمعه بیرجند، امروز، 7 مهر در دیدار با رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، گفت: امروزه صادرشدن تفکر بسیجی در جهان زمینه‌ای برای نگرانی دشمنان است و اگر هر بسیجی در سال بتواند این تفکر ارزشمند و خیررسان را به یک نفر منتقل کند کار بسیار ارزشمندی کرده است.

وی با بیان این‌که ظرفیت بسیج بیش از این است، افزود: از روزی که بسیج به فرمان امام خمینی(ره) بنا بر ضرورت در دوران دفاع مقدس ایجاد شد در جبهه‌های دفاع خود را نشان داد و بعد از آن در صحنه‌هایی که برای مردم نیاز بود حضور داشت. 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی کارساز است و در طول این چهل سال خود را به خوبی نشان داده است، گفت: در میدان عمل و در حوزه استدلال دست بسیجیان پر است، اما برای انتقال این اندیشه باید یک طرح داشته باشیم.

وی با بیان اینکه طرح صالحین بسیج در راستای خودسازی نیروها صورت گرفت است افزود: باید یک طرح تبلیغاتی داشته باشیم تا در طی آن مشخص شود با شرکت در برنامه صالحین یک فرد معمولی چگونه دارای تفکر بسیجی و آماده برای خدمت به جامعه می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه درخراسان‌جنوبی بیان کرد : اگر نگران تغییر هویت جوانان حزب الهی به واسطه فعالیت‌های معاندان در فضای حقیقی و مجازی هستیم، باید به صورت متقابل در حوزه انتقال تفکر بسیجی گام برداریم.

عبادی بیان کرد: حضور فیزیکی بسیجیان در میادین مختلف بدون هیچ حرف و سخنی خود بازتاب مؤثری دارد و یک رقابت با اهل باطل محسوب می‌شود که نمونه این حضور تأثیرگذار را در راهپیمایی اربعین می‌توان مشاهده کرد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به همایش بزرگ اربعین، یادآورشد: شما برای اربعین در سطح بین‌الملل حرف برای گفتن دارید چراکه حضور دارید و حضور باکیفیت بسیار مهم است.

انتهای پیام

captcha