راه‌اندازی هیئت «زنان محجبه» در یاسوج
کد خبر: 3845592
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰

راه‌اندازی هیئت «زنان محجبه» در یاسوج

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآنی ترنم وحی یاسوج از راه‌اندازی هیئت زنان محجبه خبر داد.

راه‌اندازی هیئت زنان محجبه در یاسوج

کشواد جمالفرد، مدیر مؤسسه قرآنی ترنم وحی یاسوج در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌و‌بویراحمد، از راه‌اندازی هیئت زنان محجبه در این شهر خبر داد و گفت: بیش از 12 هزار زن محجبه در شهرستان بویراحمد وجود دارد که از این تعداد 700 نفر از شب عاشورا تاکنون ثبت نام کرده‌اند و این شناسایی تا اواخر پاییز ادامه دارد و هیئت از اول زمستان راه‌اندازی می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: این هیئت در واقع مصداق لشکر زینبیون است، دوره‌های معرفت‌بخشی، همایش متعدد عفاف و حجاب و گروه‌بندی‌ها از جمله برنامه‌های اجرایی هیئت است.

عضو اتحادیه مؤسسات قرآنی استان در بخش دیگری از اظهارات خویش از اقدام خداپسندانه اوقاف به‌منظور در اختیار قرار دادن بقاع متبرکه برای مؤسسات قرآنی تشکر کرد و گفت: بقاع متبرکه امامزاده مختار(ع) و امامزاده قاسم(ع) ظرفیت مدرسه شبانه‌روزی را دارند.

این فعال قرآنی استان بیان کرد: بقاع امامزاده فرج‌الله(ع) و امامزاده عبدالله(ع) ظرفیت دوره‌های استعدادپروری و دوره‌های تخصصی را دارد و لازم است هیئت امنای امامزاده‌ها و فعالان قرآنی اهمیت کار قرآنی را دریابند.

جمالفرد درخصوص مدیریت این دوره از فعالیت‌های قرآنی در بقاع متبرکه اعلام آمادگی کرد.

مقنعه و چادر قسطی

وی همچنین گفت: عروسک اسراء در ماه محرم در حسینیه حضرت علی اصغر(ع) برای کودکان، روایت کربلا و روضه‌خوانی داشته است و کارگاه خیاطی مؤسسه رهروان فاطمی مقنعه و چادر به‌صورت قسطی به بانوان محجبه ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

captcha