اسکان روزانه 1500 زائر در موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) نظرآباد
کد خبر: 3844922
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

اسکان روزانه 1500 زائر در موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) نظرآباد

گروه اجتماعی- ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان نظرآباد گفت: موکب این شهرستان در راهپیمایی اربعین امسال با ارائه روزانه پنج هزار غذا و اسکان ۱۵۰۰ نفر به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کند.

اسکان روزانه 1500 زائر در موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) نظرآباد

سیدرحمان حسینی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان نظرآباد در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: برای چهارمین سال متوالی است که با همت خادمین در قالب موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) میزبان و خدمتگذار زائرین اربعین سید و سالار شهیدان در نجف اشرف خواهیم بود.
وی افزود: امسال آمادگی توزیع هر وعده ۵۰۰۰ غذا و اسکان ۱۵۰۰ نفر از زائرین را در ۱۸ چادر گروهی با حضور ۷۰ خادم خواهر و برادر داریم.
حسینی در رابطه با مدت زمان فعالیت و محل موکب گفت: موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) از تاریخ ۱۰ مهرماه لغایت ۳۰ مهر در محل پایین پله‌های برقی جنب حسینیه علی‌ابن‌ابیطالب در قسمت تجمع موکب های ستادبازسازی عتبات و عالیات استان البرز مستقر خواهد .
مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات شهرستان نظرآباد برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در طول مدت حضور خادمین موکب را از دیگر اقدامات این ستاد برشمرد.
وی تاکید کرد: کلیه اقلام و مواد غذایی موکب از طرف نذورات و اهدایی مردم است که خوشبختانه مردم نظرآباد همچون سال‌های گذشته عشق و ارادت خودرا به خاندان آل‌الله نشان داده‌اند.
این مسئول تصریح کرد: مردم مومن شهرستان نظرآباد می‌توانند هدایا و نذورات خود را به جهت پذیرایی و اسکان زائرین اربعین حسینی به ستادبازسازی عتبات و عالیات شهرستان نظرآباد به آدرس نظرآباد، خیابان انقلاب، جنب بانک تجارت، ستاد بازسازی عتبات عالیات تحویل دهند.
انتهای پیام

captcha