سهم دولت در مشارکت با خیران مدرسه‌ساز پرداخت می‌شود
کد خبر: 3844438
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴

سهم دولت در مشارکت با خیران مدرسه‌ساز پرداخت می‌شود

گروه اجتماعی ــ استاندار کرمان گفت: مصوب شد که سهم دولت در مشارکت با خیران به هر میزان که سال گذشته و امسال تحقق یافت و خیران هزینه کردند سهم دولت نیز پرداخت شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدایی، استاندار دیروز عصر دوشنبه، اول مهر در نشست شورای آموزش و پرورش استان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در این نشست مصوب شد که سهم دولت در مشارکت با خیران به هر میزان که سال گذشته و امسال تحقق یافت و خیران هزینه کردند سهم دولت نیز پرداخت ‌شود.

وی افزود: به‌منظور جلب کمک شرکت‌های بزرگ استان و معین‌های اقتصادی استان در توسعه مدارس، چهارشنبه هفته جاری جلسه با معین‌های اقتصادی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی در تهران برگزار می‌شود.

فدایی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد در مرحله بعدی جلسه‌ای با مدیران بانک‌های استان و مدیران مرکز در تهران داشته باشیم تا اگر بانک‌ها می‌توانند کمکی به آموزش و پرورش استان داشته باشند.

استاندار کرمان گفت: همچنین مقرر شد با پیگیری اداره‌کل آموزش و پرورش استان، همایشی از خیران استان، کشور و ایرانیان مقیم خارج از کشور تشکیل شود و از آن‌ها بخواهیم که به آموزش و پرورش استان کمک کنند.

انتهای پیام

captcha