فعالیت ۲۲۰۰ پایگاه بسیج در لرستان
کد خبر: 3843622
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

فعالیت ۲۲۰۰ پایگاه بسیج در لرستان

گروه فرهنگی ــ معاون سپاه لرستان از فعالیت ۲ هزار و ۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج در استان خبر داد و گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج برگزار خواهد شد.

پبه گزارش ایکنا از لرستان، علی‌حسین پازدار، معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان، امروز شنبه، سی‌ام شهریور در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس با بیان این‌که دفاع مقدس دارای تمام ارزش‌های معنوی، ایثار و شهادت بود، اظهار کرد: دفاع مقدس نشان داد با وحدت، انسجام، همدلی و توکل بر خدا می‌توان در مقابل دشمن ایستاد.

وی با یادآوری این مطلب که دفاع مقدس به ما نشان داد که با حداقل امکانات و با بهره‌گیری از باورها می‌توان از مملکت دفاع کرد، بیان کرد: در هفته دفاع مقدس فرصتی است که از همه نقش‌آفرینان جنگ تحمیلی تقدیر شود.

بسیج؛ ساحل دریای انسان‌های متعهد

پازدار دفاع مقدس را فرصتی مناسب برای تبیین همبستگی و وحدت و همدلی بین مردم دانست و با یادآوری این مطلب که وحدت و همدلی از رموز موفقیت در دفاع مقدس بود، اضافه کرد: در هفته دفاع مقدس قدرت دفاعی کشور نیز تبیین می‌شود، این در حالی‌است که باید از ظرفیت هفته دفاع مقدس برای تبیین نقش بی‌بدیل بسیجیان به‌عنوان ساحل دریای انسان‌های متعهد بهره گرفت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه لرستان با یادآوری این مطلب که برنامه‌های هفته دفاع مقدس لرستان مشتمل بر چهار بخش است، اضافه کرد: بخش نخست برنامه‌ها رژه نیروهای مسلح در لرستان است که فردا، ۳۱ شهریور در خرم‌آباد برگزار می شود، این در حالی‌است که اقتدار و انسجام توأم‌ با وحدت بین ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در این روز به نمایش گذاشته می‌شود؛ چراکه وحدت و انسجام نیروهای مسلح موجب ناکامی و منفعل شدن دشمنان است.

وی با ذکر این مطلب که هر ساله در راستای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت یکی‌از عملیات‌های دفاع مقدس بازسازی می‌شود، اضافه کرد: امسال برنامه بازسازی عملیات بیت‌المقدس در دورود که یک کار تلفیقی و نمایشی فرهنگی رزمی است انجام می‌شود به‌طوری‌که افتتاحیه آن فردا مقارن با نماز مغرب و عشاء در دورود انجام خواهد گرفت.

ویزیت رایگان درمانگاه‌های نیروهای مسلح لرستان

پازدار اجرای برنامه‌های مشترک بین سپاه، ارتش و نیروی انتظامی را از دیگر بخش‌های برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان لرستان برشمرد و با بیان این‌که دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی‌فقیه از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان لرستان خواهد بود، گفت: اعزام اکیپ‌های امدادی، خدماتی و درمانی به مناطق محروم در قالب گروه‌های جهادی از دیگر محورهای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان لرستان خواهد بود این در حالی‌است که درمانگاه‌های نیروهای مسلح استان نیز یک روز از هفته دفاع مقدس ویزیت رایگان خواهند داشت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه لرستان به اقامه نماز وحدت به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ اشاره کرد و با یادآوری این مطلب که سربازان در دفاع مقدس نقش تعیین‌کننده‌ای داشتند، گفت: در یکی‌از روزهای هفته دفاع مقدس از سربازان استان لرستان تقدیر خواهد شد به طوری‌که این مراسم در استان لرستان روز سه‌شنبه هفته جاری در دهکده مقاومت برگزار می‌‌شود.

وی به فعالیت ۲ هزار و ۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج در استان اشاره کرد و با بیان این‌که برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج برگزار خواهد شد، بیان کرد: یادواره‌های شهدای بسیجی در تمام شهرستان‌های استان لرستان برگزار خواهد شد به‌طوری‌که این یادواره‌ها از۱۵ مهر در شهرستان الیگودرز آغاز می‌شود و تا چهارم آذر در خرم‌آباد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

captcha