ششمین جشنواره فرهنگی هنری بسیجیان البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3843298
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

ششمین جشنواره فرهنگی هنری بسیجیان البرز برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- مدیر هنر و رسانه معاونت فرهنگی هنری سپاه البرز از برگزاری ششمین جشنواره تولیدات فرهنگی هنری بسیجیان استان خبر داد.

ششمین جشنواره فرهنگی هنری بسیجیان البرز برگزار می‌شود

سید مهدی اورعی، مدیر هنر و رسانه معاونت فرهنگی هنری سپاه البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز اظهارکرد: امروزه که دشمن همه توان خود را در یک جنگ تمام عیار فرهنگی علیه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و اسلام به میدان آورده است، آمادگی و اقدام جهادی و انقلابی در عرصه جنگ نرم در سنگرهای فرهنگی توسط بسیجیان سراسر استان امری لازم و اجتناب‌ناپذیر و فعالیتی در راستای رویارویی با جبهه باطل است.
وی با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره فرهنگی هنری بسیجیان البرزی، افزود: این جشنواره با ایجاد شور و نشاط و پویایی پایگاه‌های بسیج باعث هویت بخشی به تولیدات هنری، معرفی ابتکارات و خلاقیت‌ها، شناسایی مهارت‌های هنری بسیجیان و ایجاد رقابت سالم برگزار می‌شود.
مدیر هنر و رسانه معاونت فرهنگی هنری سپاه استان البرز تصریح کرد: این جشنواره در هشت بخش هنرهای تصویری، هنرهای تجسمی، نشر دیجیتال و مکتوب، پویانمایی، اجراهای پاتوقی سرود، تواشیح و تئاتر، شعر و ادبیات و بخش ویژه ابتکارات پایگاهی برگزار خواهد شد.
اورعی خاطرنشان کرد: این جشنواره ویژه پایگاه‌های بسیج محلات استان و واحد های بسیج دانش‌آموزی است وعلاقمندن می‌توانند برای اطلاع از جزئیات جشنواره و ارسال آثار به پایگاه اینترنتی madreseheshgh.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha