1000 پروژه محرومیت زدایی در البرز به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: 3843064
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

1000 پروژه محرومیت زدایی در البرز به بهره‌برداری می‌رسد

گروه اجتماعی- فرماند سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: در هفته دفاع مقدس یک هزار پروژه محرومیت‌زدایی در استان به بهره برداری می رسد.

1000 پروژه محرومیت زدایی در البرز به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش ایکنا از البرز، سید یوسف مولایی؛ فرمانده سپاه البرز، 27 شهریور در نشست خبری هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بیش از پنج هزار شهید استان، تقارن محرم و هفته دفاع مقدس را در راستای تبیین ارزش‌ها مغتنم شمرد و اظهارکرد: شعار امسال هفته دفاع مقدس با عنوان« ما پیروزیم» انتخاب شده است.
وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس، افزود: رژه نیروهای مسلح روز 31 شهریور، نواختن زنگ دفاع مقدس در روز اول مهر، گلباران مزار شهدا از جمله این برنامه‌هاست.
این مسئول بیان کرد: همچنین در این هفته یک هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سراسر استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی برگزاری نشست‌های روشنگری در کانون‌های بسیج و مساجد، تکریم آزادگان، ایثارگران و خانواده شهدا، حضور بسیجیان در نماز جمعه، برگزاری همایش پیاده‌روی، تجلیل از بانوان جهادگر و تجلیل از فرماندهان پیشکسوت نیز در دستور کار قرار دارد.
فرمانده سپاه البرز در پایان با اشاره به اینکه برای شهید فلاحی که شهید شاخص البرز است نیز بزرگداشتی در طالقان برگزار می‌شود، گفت: نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی، برنامه آبروی محله، نشست‌های بصیرتی و استکبارستیزی با محوریت گام دوم انقلاب، طرح میز خدمت با محوریت مسجد، ویزیت رایگان پزشکی و بهره‌برداری از پروژه های ساخت مسکن در شهر باوی خوزستان نیز در این ایام اجرایی می‌شود.
انتهای پیام

captcha