استکبارستیزی ملت ایران دشمن را وادار به عقب نشینی می‌کند
کد خبر: 3843049
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

استکبارستیزی ملت ایران دشمن را وادار به عقب نشینی می‌کند

گروه سیاسی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: با پافشاری بر مواضع استکبارستیزی، عوامل سواستفاده‎کننده داخلی و آمریکایی نسبت به مواضع خود در قبال ایران اسلامی عقب نشینی می‌کنند.

استکبارستیزی ملت ایران دشمن را وادار به عقب نشینی می‌کند

به گزارش ایکنا ازالبرز، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی یزدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، 27 شهریور در نشست ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان، اظهارکرد: مواضع مستحکم استکبارستیزی بیانگر وحدت ملت اسلامی در رفع ظلم و ستم بوده و باید هرچه بیشتر این نوع مواضع را تقویت کرد.
وی افزود: با پافشاری بر مواضع استکبارستیزی، عوامل سواستفاده‎کننده داخلی و آمریکایی نسبت به مواضع خود در قبال ایران اسلامی عقب نشینی می‌کنند چرا که این پافشاری از سوی ملت ایران به دشمنان می‌گوید مردم این مرزو بوم پایبند ارزش‌های خود هستند و به هیچ وجه دست از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب نمی‌کشند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم 13 آبان، گفت: ۱۳آبان در تاریخ جمهوری اسلامی از سابقه درخشانی در مبارزه با استکبارجهانی برخوردار است که از جمله آن می‌توان به جانفشانی دانش‌آموزن در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی اشاره کرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: مواضع ضد استکباری امام(ره) از سال ۴۲ تاکنون نشان‌دهنده اهمیت موضع‌گیری در برابر مواضع استکباری است .
روحی یزدی گفت: امروز شاهد آن هستیم که با گذر زمان دشمنان انقلاب اسلامی ترفندهای پیچیده‌تری را برای ضربه به نظام اسلامی در پیش گرفته‌اند بنابراین لازم است با برنامه‌ریزی مناسبت‌های مهم و تاریخی از جمله ۱۳ آبان را هرچه با شکوه‌تر برگزار کرد.
وی با اشاره به فرمایشات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری یادآور شد: اگر آمریکا احساس کند فشار بر ملت ایران اسلامی تاثیرگذار بوده و از مواضع استکباری خود دوری کنیم هرگز روی آسایش را نخواهیم دید.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز اضافه کرد: بنابراین نهادهای اجرایی باید با تعامل هرچه بیشتر تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه‌تر مراسم این روز را فراهم کنند.
وی خاطرنشان کرد: در سالیان گذشته مراسم‌های ۱۳ آبان ویژه دانش‌آموزان بود درحالی که امروز باید تمهیدات لازم را برای حضورتمام اقشار مردم را در این مراسم فراهم کرد.
در این نشست نمایندگان حوزه‌های امنیتی، اجتماعی، فرهنگی به بیان برنامه‌ها و اقدامات خود برای برگزاری هرچه باشکوه مراسم ۱۳آبان در استان البرز پرداختند.
انتهای پیام

captcha