اجلاسیه بانوان در حاشیه کنگره ملی نقش امام(ره) در دفاع مقدس برگزار شد
کد خبر: 3842990
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

اجلاسیه بانوان در حاشیه کنگره ملی نقش امام(ره) در دفاع مقدس برگزار شد

گروه اجتماعی ــ اجلاسیه بانوان از سلسله اجلاسیه‌های کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری این استان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز، ۲۷ شهریور به‌صورت ویدیوئی در اجلاسیه بانوان از سلسله اجلاسیه‌های کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری این استان برگزار شد، گفت: هویت زنان از صدر اسلام تاکنون مورد توجه قرار گرفته است و در قرآن از بانوان شریفی نام برده شده است.

وی بیان کرد: زنان نام برده شده در قرآن در مقطع تاریخی خود در کنار پیامبران و ولی زمان از ارزش‌های الهی دفاع کردند. بانوان در جنگ‌های پیامبر(ص) در کنار مردان نقش‌آفرین بودند و در عرصه‌های رسیدگی به مجروحان و پرستاری از آنان، حمایت و پشتیبانی از رزمندگان، نگهداری کودکان و سایر اقداماتی که می‌توانستند سهمی ایفا کنند‌ کوتاهی نکردند.

سردار کریمی به نقش بانوان در دوران دفاع مقدس و انقلاب اشاره کرد و افزود: بانوان انقلابی ایران زمین از هیچ تلاشی برای موفقیت رزمندگان و پیروزی انقلاب دریغ نکردند، با پیروزی انقلاب بانوان در همه عرصه‌های سیاسی، افشاگری و مبارزه با فساد خوش درخشیدند.

وی اضافه کرد: بانوان انقلابی و شهدای خانم دوران دفاع مقدس الگوهای بی‌بدیل و بی‌مانند برای دختران و مادران این سرزمین هستند چراکه آنان علاوه بر حضور در عرصه سیاسی در عرصه خانواده نیز مؤثر بوده و درخشیدند. با الگوگیری از بانوان مسیر درست نمایان شده و ختم به کمال و در جهت پیشبرد اهداف می‌شود تا این کمال به تمدن اسلامی منتج شود.

انتهای پیام

captcha