اجرای 500 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در البرز
کد خبر: 3842815
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

اجرای 500 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در البرز

گروه اجتماعی- مدیرکل بنیاد شهید البرز گفت: جلسات ستاد استانی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در البرز باحضور مسئولان استانی تشکیل و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است و در این هفته بیش از 500 برنامه توسط بنیاد شهید البرز اجرایی می‌شود.

اجرای 500 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در البرز

سلمیان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه دفاع مقدس همچون نگینی درخشان در قله نظام جمهوری اسلامی می‌درخشد، اظهارکرد: شهدا گنجینه انقلاب و نظام هستند و دفاع مقدس سرمایه ارزشمندی است که حاصل هشت سال نقش‌آفرینی یک امت در برابر‌ متجاوزگران بعثی بوده و آنچه که دفاع مقدس را به نصرت و پیروزی رساند، حسینی‌وار و عاشورایی بودن رزمندگان دلیر اسلام بود.
وی افزود: تجاوز و يورش همه جانبه رژيم بعث عراق به مرزهای مختلف ايران سبب شد تا رزمندگان دلاور با تمام وجود و اراده‌ای پولادين در برابر متجاوزان و حاميانش صف‌آرايی و ماشين جنگی صدام را متوقف كنند و درسی فراموش‌نشدنی به دشمنان اين مرز و بوم بدهند.
این مسئول تصریح کرد: مدافعان عزت و استقلال ايران در دوران دفاع مقدس با شجاعت و ايثار در جنگی تحميلی بانگ حق‌طلبی و آزادی‌خواهی سردادند و از اين آزمون بزرگ، سربلند بيرون آمدند و الگویی موفق از تفكر بسيجی را به تصوير كشيدند.
وی یادآور شد: تاریخ نشان داد که نظام با سرمایه عزت و اقتدار به تمامی متجاوزگران درس عبرت داده و ۳۰۰ هزار شهید تقدیم نظام شده و اکنون نیز با کوچک‌ترین تحرکی جوانان دلاورانه‌تر از نسل گذشته در راه دفاع از کشور جانانه قدم خواهند برداشت.
رستمیان در ادامه به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره و اظهارکرد: جلسات ستاد استانی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در البرز باحضور مسئولان استانی تشکیل و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است و در این هفته بیش از 500 برنامه توسط بنیاد شهید البرز اجرایی می‌شود.
این مسئول با بیان این‌که شعار هفته دفاع مقدس «ما پیروزیم» نامگذاری شده است، گفت: در این ایام مراسم گلباران و عطرافشانی مزار شهدا با حضور جامعه معزز ایثارگری و کارکنان دستگاه‌ها، قدرشناسی و ادای احترام به ایثارگران استان در قالب طرح سپاس، دیدار و تجلیل از همکاران رزمنده، خاطره‌گویی، فضا سازی و تبلیغات محیطی، حضور همکاران در مراسم عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقه فرهنگی نماز، ارسال پیامک، دیدار با جانبازان قطع نخاعی، برگزاری یادواره شهدا، تعویض پرچم قبور مطهر شهدا، جلسه پرسش و پاسخ کارکنان، زیارت عاشورا به نیابت از شهدا، دیدار با جامعه معزز ایثارگری از 31 شهریور تا 6 مهر ماه از برنامه‌های بنیاد البرز در هفته دفاع مقدس است.
وی برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی ویژه خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر و شرکت خانواده‌های شاهد و ایثارگر در نماز دشمن‌شکن جمعه را از دیگر برنامه ها ذکر کرد و گفت: حضور خانواده‌های شاهد و ایثارگر در مراسم رژه نیروهای مسلح و نواختن زنگ مقاومت در مدارس شاهد سراسر استان از دیگر برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس است.
انتهای پیام

captcha