برگزاری 1000 برنامه فرهنگی ویژه دهه اول محرم در البرز
کد خبر: 3842746
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

برگزاری 1000 برنامه فرهنگی ویژه دهه اول محرم در البرز

گروه اجتماعی- مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز گفت: در دهه اول محرم یک هزار برنامه فرهنگی توسط هیئت‌های مذهبی، روحانیون مستقر، کانون‌های فرهنکی و موسسات قرآنی در این استان برگزار شد.

برگزاری 1000 برنامه فرهنگی ویژه دهه اول محرم در البرز

امیدسبزعلی، مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: در تبیین بیانه گام دوم انقلاب و حرکت به سمت توسعه همه جانبه کشور بویژه در حوزه فرهنگ بیشترین مخاطب فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی تبلیغات اسلامی، جوانان هستند.
وی گفت: ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها و کارشکنی‌های دشمن با بهره‌گیری از نیروهای متخصص انقلابی توانسته است که در بسیاری از موارد موانع را از سر راه خود برداشته و امروز به عنوان یک ابرقدرت در منطقه خاورمیانه مطرح باشد.
سبزعلی بیان کرد: جوانان در عصر حاضر در معرض تهدیدهای همه جانبه دشمنان نظام و انقلاب هستند و راهبری فرهنگی یکی از برنامه‌های مهم اداره کل تبلغیات اسلامی البرز برای مقابله با نقشه‌های دشمنان است.
وی در ادامه با اشاره به ارزش و اهمیت قیام حضرت اباعبد الله‌الحسین(ع)، شناساندن زندگی و ابعاد شخصیتی امام حسین و یاران باوفای ایشان را در تربیت نسل مومن و انقلابی مهم و اثرگذار دانست و گفت: برگزاری بیش از 1000 برنامه فرهنگی توسط تبلیغات اسلامی در دهه اول محرم توسط هیئت‌های مذهبی، روحانیون مستقر، کانون‌های فرهنگی و موسسات قرآنی از دیگر اقدامات اداره کل تبلغیات اسلامی در البرز است.
وی برگزاری دوره های آموزشی در حوزه رسانه و فضای مجازی ،جلسات گفتمان دینی به همراه پرسش و پاسخ، بهره‌گیری از خطبای توانمند به منظور سخنرانی با مضامین و محتوای اثرگذار، دوره‌های شیوه‌های نوین تبلیغ، برگزاری برنامه‌های متنوع قرآنی از قبیل جلسات تفسیر، قرائت و برنامه‌های فرهنگی با توجه به مناسبت‌ها را از دیگر فعالیت‌های تبلیغات اسلامی عنوان کرد.
این مسئول در پایان با بیان اینکه تربیت دینی جوانان و نوجوانان می‌تواند زمینه رشد و توسعه کشور را با بهره‌گیری از توان نیروهای انقلابی فراهم کند، گفت: در صورتی می‌توان جوان پر انگیزه و انقلابی را در بدنه نظام تزریق کرد که دستگاه‌های فرهنگی و متولیان این امر بتوانند با بهره‌گیری از شیوه‌ها و راهکارهای اثرگذار تبلیغی در این حوزه اثرگذار باشند و تبلیغات اسلامی نیز با بهره‌گیری از توان تبلیغی خود اقدامات خوبی را در تربیت جوان مومن و انقلابی انجام می‌دهد.
انتهای پیام

 

captcha