برگزاری دوره آموزش رایگان عکاسی ویژه فعالان کانون‌های مساجد البرز
کد خبر: 3842381
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱

برگزاری دوره آموزش رایگان عکاسی ویژه فعالان کانون‌های مساجد البرز

گروه فرهنگی ــ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز از برپایی دوره آموزشی رایگان عکاسی ویژه فعالان فرهنگی هنری مساجد البرز خبر داد و گفت: زبان هنر بهترین وسیله برای ثبت فعالیت‌های دینی و فرهنگی است.

برگزاری دوره آموزش رایگان عکاسی ویژه فعالان کانون‌های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنکی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد االبرز در گفت‌وگو با ایکنا از برپایی آموزش رایگان دوره عکاسی ویژه فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان البرز خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با همکاری انجمن سینمایی استان البرز برگزار می‌شود.
وی افزود: هدف از اجرای این طرح، گسترش و تبیین فرصت‌های هنری در میان فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است تا به این وسیله در ثبت لحظات آموزشی، فرهنگی، هنری و ... فضاهای کانونی اقدام کنند.
این مسئول با اشاره به اهمیت جایگاه هنر و زبان تأثیرگذار آن، گفت: عکاسی یکی از زبان‌های هنری برای تبیین باورها و ارزش‌هایی است که در قالب فعالیت فعالان مسجدی به ثبت لحظات می‌پردازد.
به گفته این استاد حوزه و دانشگاه، ظرفیت‌های فرهنگی، هنری مساجد در جهت احیا و پویایی مساجد به واسطه اهتمام بچه‌های مسجد در قالب‌های مختلف دیده می‌شود؛ چنانچه این فعالیت‌ها با هنر عکاسی آمیخته شود، می‌توانیم شاهد تحولات جدی در این عرصه به سمت تعالی برنامه‌ها و اثرگذاری آن باشیم.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز، خاطرنشان کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان البرز در قالب طرح تفاهم‌نامه همکاری با انجمن سینمایی استان البرز ویژه نوجوانان و جوانان دوره آموزشی رایگان عکاسی را برگزار می‌کند.
وی بیان کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام در این دوره آموزشی با شماره ۳۲۲۴۱۵۲۶ و ۳۲۵۲۱۶۸۱ داخلی ۱۰۵ تماس بگیرند تا از این فرصت رایگان آموزشی بهره‌مند شوند.
انتهای پیام

captcha