80 اکیپ آبفای لرستان آماده خدمت به عزاداران حسینی
کد خبر: 3841175
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

80 اکیپ آبفای لرستان آماده خدمت به عزاداران حسینی

گروه اجتماعی ـ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: 80 اکیپ اتفاقات این شرکت به‌صورت مستمر آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.

۸۰ اکیپ آبفای لرستان آماده خدمت به عزاداران حسینیبه گزارش ایکنا از لرستان، حمیدرضا کرم‌وند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان امروز، هجدهم شهریور در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام سوگواری حسینی اظهار کرد: با توجه به این‌که امسال ایام محرم به‌ویژه دهه اول در شهریورماه قرار گرفته و هوا تقریباً گرم بوده این شرکت با توجه به حضور گسترده مردم در روزهای تاسوعا و عاشورا اقدام به اجرای تمهیدات ویژه‌ای خواهد کرد.
وی افزود: مستقر کردن تانکرهای آب‌رسان با شیرهای آب تعبیه شده جهت رفاه حال هم‌استانی‌های لرستانی در مسیرهای عزاداری شهرهای مختلف در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل آبفا لرستان خاطرنشان کرد: در جهت رفاه شرکت‌کنندگان درمراسم شیرخوارگان حسینی حدود 8000 عدد آب لیوانی بین عزیزان توزیع شده و برنامه‌ریزی کردیم بین تعدادی از موکب‌های مستقر شده نیز آب‌های بسته‌بندی توزیع کنیم.
کرم‌وند عنوان کرد: همچنین این آمادگی وجود دارد تا تاسیسات و محوطه تاسیسات شرکت آب و فاضلاب لرستان در شهرهای مختلف استان برای درست کردن نذری و سایر امورات در اختیار هیات مذهبی قرار گیرد.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود در این چند روز شاهد افزایش مصرف آب شرب باشیم ضمن توصیه به همه شهروندان در راستای صرفه‌جویی تمهیدات لازم در خصوص پر بودن مخازن و تامین آب مورد نیاز اتخاذ شده است.
مدیرعامل آبفا لرستان با اشاره به این‌که از تمام ظرفیت خود در جهت خدمات‌رسانی به هم‌استانی‌ها بهره خواهیم گرفت، افزود: با تمام ظرفیت در تلاش هستیم تا در چند روز آینده شهرهای استان از نظر تامین آب شرب با مشکلی مواجه نشوند.
کرم‌وند یادآور شد: مرکز ارتباط مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب لرستان به‌صورت 24 ساعته کاملا فعال بوده و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مشکل مراتب را سریعا با این سامانه در میان گذاشته تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم صورت گیرد.
مدیرعامل شرکت آبفا لرستان با اشاره به آماده باش ۸۰ اکیپ اتفاقات در دو بخش آب و فاضلاب در روزهای آینده، افزود: تمامی نیروهای اتفاقات این شرکت در بخش آب و فاضلاب به صورت آماده باش در محل کار خود مستقر و در سطح شهرهای استان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به صورت برنامه‌ریزی شده و منسجم آماده حل موارد احتمالی در حوزه خدمات شرکت آب و فاضلاب شهری استان هستند.

انتهای پیام

captcha