35 درصد از فضاهای آموزشی یزد فرسوده و غیراستاندارد است
کد خبر: 3841080
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴

35 درصد از فضاهای آموزشی یزد فرسوده و غیراستاندارد است

گروه اجتماعی- مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: 35 درصد از فضاهای آموزشی استان فرسوده و غیر استاندارد است و امیدواریم خیران مدرسه‌ساز در ساخت و بازسازی فضاهای آموزشی، آموزش و پرورش را یاری نمایند.

35 درصد از فضاهای آموزشی یزد فرسوده و غیراستاندارد استبه گزارش ایکنا از یزد، عباسعلی دانافر، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد 17 شهریورماه در مراسم کلنگ‌زنی احداث یک باب فضای آموزشی در محله نجف آباد یزد، ضمن تجلیل از خیران بزرگوار این آموزشگاه از دیگر خیران خواست تا با آموزش و پرورش همگام و همراه شوند.

دانافر افزود: زیربنایی‌ترین رکن توسعه، آموزش و پرورش است زیرا آموزش و پرورش یک سرمایه گذاری بلند مدت برروی انسان‌ها است .

وی با اشاره به اینکه 35 درصد از فضاهای آموزشی استان فرسوده و غیر استاندارد است گفت: در سال گذشته ۵۰ میلیارد کمک‌های خیری داشتیم و امیدواریم خیران مدرسه‌ساز در ساخت و بازسازی فضاهای آموزشی، آموزش و پرورش را یاری نمایند .

این مراسم با حضور جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، عارفی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان یزد و جمعی از مسئولان یزد برگزار شد.

یادآور می‌شود این آموزشگاه به مساحت 1000 متر مربع در محله نجف آباد یزد به همت خیر گرانقدر حاج غلامعلی بازرگان به روی زمین اهدایی خیر بزرگوار حاج محمدعلی نوری با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان احداث می‌شود.

انتهای پیام

captcha