پخش زنده نماز ظهر عاشورا از شبکه افلاک
کد خبر: 3840720
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

پخش زنده نماز ظهر عاشورا از شبکه افلاک

گروه فرهنگی ـ قائم‌مقام صدا و سیمای لرستان با اشاره به پخش زنده برنامه نماز ظهر عاشورا در مصلی الغدیر خرم‌آباد اظهارکرد: علاوه بر پخش نماز ظهر عاشورا در مصلی الغدیر، روضه خوانی و مداحی پس از نماز نیز به طور مستقیم از شبکه افلاک پخش خواهد شد.

پخش زنده نماز ظهر عاشورا از شبکه افلاکبه گزارش ایکنا از لرستان، آرش احمدی، قائم‌مقام صدا و سیمای لرستان، ظهر امروز شنبه ۱۶ شهریور در جلسه هماهنگی برگزاری نماز ظهر عاشورا که در بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد، اظهارکرد: در بحث انعکاس اقامه نماز ظهر عاشورا محور کار صدا و سیما مصلی الغدیر است چراکه باید شکوه نماز ظهر عاشورا در این مصلی به تصویر کشیده شود.

وی با ذکر این مطلب که برنامه شیرخوارگان حسینی نیز در مصلی الغدیر به نحو شایسته برگزار و پوشش داده شد، ادامه داد: در مراسمات محوری مذهبی نگاه ویژه به مصلی است.

احمدی با اشاره به این‌که تبلیغ نماز ظهر عاشورا از امروز شروع می‌شود، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی اقامه نماز ظهر عاشورا در برنامه زنده نینوا، اطلاعیه خبری و همچنین و به صورت زیرنویس صورت خواهد گرفت.

قائم‌مقام صدا و سیمای لرستان با اشاره به این‌که نماز ظهر عاشورا به طور زنده از شبکه افلاک پخش خواهد شد، ادامه داد: مضاف بر این روضه بعد از نماز ظهر عاشورا نیز پخش زنده خواهد بود.

وی مصلی الغدیر را جایگاهی ممتاز برای برگزاری باشکوه مناسبت‌های مذهبی ارزیابی کرد و گفت: پیشنهاد می‌شود سوگواره احلی من العسل نیز در مصلی الغدیر برگزار شود.


انتهای پیام

captcha