پرداختن به امور مردم مناطق سیل زده، اولویت اصلی مسئولان باشد
کد خبر: 3838827
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
سلیمانی دشتکی:

پرداختن به امور مردم مناطق سیل زده، اولویت اصلی مسئولان باشد

گروه اجتماعی - استاندار ایلام با تاکید بر اینکه مدیران در کمک به مناطق سیل زده نهایت همکاری با مردم را داشته باشند؛ گفت: پرداختن به امور مردم مناطق سیل زده باید در اولویت اصلی مسئولان باشد و در این مسیر قصور هیج شخصی پذیرفتنی نیست.

پرداختن به امور مردم مناطق سیل زده، اولویت اصلی مسئولان باشد
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام امروز نهم شهریور ماه در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده استان ایلام خواستار بازشدن افق دید مسئولان در خدمت رسانی به مردم شد و گفت: در بحث کمک به مناطق سیل زده نهایت کمک به مردم را داشته باشید.
وی ادامه داد: کاری که از دست ما برآمد رساندن صدای مردم مناطق سیل زده به گوش مسئولان بود، حال که اعتبارات بسیار خوبی برای کمک به مردم این مناطق اختصاص یافته باید با دید باز به مردم این مناطق کمک کرد.
استاندار ایلام گفت: پرداختن به امور مردم این مناطق باید در اولویت اصلی مسئولان باشد و در این مسیر قصور هیج شخصی پذیرفتنی نیست.
سلیمانی دشتکی با اشاره به این مهم که علاوه بر شهرستان‌های دره‌شهر و سیروان در دیگر مناطق استان ایلام نیز شاهد سیل زدگی وبارندگی شدید بودیم، تصریح کرد: گاها می بینیم دراین مناطق خانه افرادی توسط شدت بارندگی تخریب شده که باید مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد.
انتهای پیام
captcha