زیرگذر رسالت با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح می‌شود
کد خبر: 3838302
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

زیرگذر رسالت با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح می‌شود

گروه اجتماعی ــ شهردار ایلام گفت: تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله حیدری ـ چهار راه رسالت در ششمین روز از هفته دولت با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

زیرگذر رسالت با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح می‌شود
به گزارش ایکنا از ایلام، طالب صادقیان، شهردار ایلام امروز ششم شهریورماه با بیان اینکه کار پیمانکار در حوزه زیرگذر رسالت به اتمام رسیده و هم‌اکنون کار بیس و آسفالت، زیباسازی، نورپردازی، قرنیز و گاردریل توسط شهرداری ایلام در حال انجام است، اظهار کرد: با انجام اقدامات تکمیلی، این پروژه روز پنجشنبه هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
 
وی افزود: پس از طراحی‌های انجام شده، پیمانکار عملیات ستون‌گذاری، خاکبرداری، دیواره‌سازی و حائل، کنسول‌ها و عرشه‌گذاری را به پایان رسانده و تنها کارهای تکمیلی پروژه باقیمانده است.  
 
شهردار ایلام یادآور شد: طی چند روز گذشته بیش از 2  هزار و 500 تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری جهت روکش زیرگذر تولید شده، که در طول فعالیت این کارخانه تولید این حجم از آسفالت طی یک‌ هفته بی‌سابقه بوده است.
 
صادقیان ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود این پروژه در مدت یک سال به اتمام برسد اما به دلیل مشکلات فنی و اجرایی در زمینه جابجایی تأسیسات آب، برق، گاز و خصوصاً مخابرات با تأخیر حدود سه ماهه به بهره‌برداری می‌رسد.
 
وی اضافه کرد: تمامی تمهیدهای ترافیکی در طول اجرای زیرگذر چهارراه رسالت شهر ایلام اندیشیده و تلاش شد دسترسی هیچکدام از شهروندان قطع نشود.
 
وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح زیرگذر رسالت شهر ایلام ۸۰ میلیارد ریال و زمان اجرای آن ۱۲ ماه برآورد شد، یادآور شد: زیرگذر رسالت به طول ۴۳۰ متر از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام واقع در خیابان آیت‌الله حیدری تا روبه‌روی شرکت مخابرات و جهاد کشاورزی ایلام ادامه دارد.
 
انتهای پیام
captcha