اعزام 6 تیم ورزشی جمعیت هلال احمر زنجان به بازی‌های بشر دوستی
کد خبر: 3838067
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹

اعزام 6 تیم ورزشی جمعیت هلال احمر زنجان به بازی‌های بشر دوستی

گروه اجتماعی_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، از اعزام 6 تیم به مسابقات ورزشی بشردوستی خبر داد و افزود: این مسابقات به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.

اعزام 6 تیم ورزشی جمعیت هلال احمر زنجان به بازی‌های بشر دوستیبه گزارش ایکنا از زنجان، شهرام میرزایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، ۵ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمعیت هلال احمر تفاهم‌نامه‌ای با محوریت فعالیت‌های بشردوستانه با فدراسیون جهانی او-اسپرت منعقد کرده که موضوع آن ترویج بازی‌های بشردوستی در سطح ملی و بین‌المللی در راستای اهداف بشردوستانه و خدمات داوطلبانه از طریق فدراسیون او- اسپرت با حمایت و پشتیبانی جمعیت هلال احمر است.
وی یادآور شد: او – اسپرت متولی مجموعه‌ای از ورزش‌های عملیاتی شامل رشته‌های ذهنی، رزمی، آبی و هنری است که با اهداف بشردوستانه و خدمات داوطلبانه انجام می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: او- اسپرت متولی ورزش‌های چند مرحله‌ای و چند رقابتی مدرن است که ارتباط تنگاتنگی با خدمات داوطلبانه امداد و نجات و واکنش سریع دارد.
میرزایی بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف استراتژیک این ورزش و رقابت‌ها، توانمندسازی داوطلبان در آماده‌سازی، مقالبه و بازسازی در بحران هاست.
وی خاطرنشان کرد: برای مسابقات بشردوستی از این استان زنجان 6 تیم برای رقابت در رشته‌های ورزشی، پارتیان، آکسایا، اوکسیان، تیرازیس و اهمتان به مسابقات بشردوستی که میزبان آن استان است، اعزام می‌شوند.
میرزایی یادآوری کرد: در رشته ورزشی آکسایا و اوکسیان هر کدام یک تیم از خانم‌ها، تیرازیس و اهمتان نیز هر کدام یک تیم از آقایان و برای پارتیان نیز 2 تیم خانم و آقا از استان زنجان رقابت خواهند کرد.
وی تاکید کرد: درصدد هستیم بتوانیم جامعه داوطلبی را افزایش داده و علاقمندان به رشته‌های ورزشی بشر دوستی را در جمع جمعیت هلال احمر داشته باشیم و از طرفی هم بتوانیم جامعه داوطلبی را افزایش دهیم.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تلاش‌ها و اقدامات برای شرکت در مسابقات بازی‌های بشردوستی برای این جمعیت بسیار ارزشمند است.
انتهای پیام

captcha