بهره‌برداری از طرح‌های مختلف در شهرستان فسا همزمان با هفته دولت
کد خبر: 3837733
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸

بهره‌برداری از طرح‌های مختلف در شهرستان فسا همزمان با هفته دولت

گروه سیاست و اقتصاد ـ همزمان با هفته دولت طرح‌های مختلفی نظیر پایگاه سلامت، خط انتقال 66 كیلوولت، مراكز اشتغالزایی و غیره در شهرستان فسا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عبدالرضا قاسم‌پور، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس امروز، 4 شهریورماه در سفر یک‌ روزه خود همزمان با هفته دولت، از روند اجرایی پروژه‌های این شهرستان بازدید کرد. همچنین طرح‌های تکمیل شده نیز با حضور وی به افتتاح و بهره‌برداری رسید.
پایگاه سلامت فاز ۲ گلستان شهر فسا با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان، مرکز اورژانس در همین منطقه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان و واحد تولیدی قند و نبات و نقل‌های طعم‌دار با اشتغالزایی ۶۳ نفر از جمله طرح‌هایی بود که با حضور قاسم‌پور در شهر فسا افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.
وی همچنین در مراسم افتتاح پست و خط انتقال ۶۶ کیلو ولت ششده با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان، مرکز خودروهای اسقاطی بخش ششده و قره‌بلاغ با اشتغال‌زایی ۳۰ نفر به صورت مستقیم و پروژه ۳ کیلومتر آسفالت محور داراکویه به سمت گردنه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان نیز شرکت کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در این سفر همچنین از واحد کشتارگاه طیور با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ۱۱۰ فرصت شغلی، روند تکمیل واحد فرآوری لبنی نعمتی با ۷۰۰ فرصت شغلی و همچنین روند تکمیل بنای امامزاده اسماعیل(ع) بازدید کرد‌.
انتهای پیام

captcha