توسعه روستاها زمینه مهاجرت معکوس را فراهم کرده است
کد خبر: 3837672
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

توسعه روستاها زمینه مهاجرت معکوس را فراهم کرده است

گروه اجتماعی ــ مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد گفت: توسعه متوازن و همه‌جانبه روستاها، باعث شده در تعدادی از ‌آن‌ها زمینه مهاجرت معکوس مردم فراهم شود.

توسعه روستاها زمینه مهاجرت معکوس را فراهم کرده استمحمود زارع رشکوئیه، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در گفت‌وگو با ایکنا، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریك هفته دولت، گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای بیان دستاوردها و گام‌های بلند دولت در عرصه‌های مختلف به مردم است.

وی ادامه داد: با توجه به تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته در هفته دولت سال جاری شاهد بهره‌برداری از 284 پروژه با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد خواهیم بود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با بیان اینکه تمامی اعتبارات اختصاص یافته به این پروژه‌ها از محل اعتبار دهیاری‌های استان بوده است، افزود: این پروژه‌ها در حوزه‌های ساماندهی و بهسازی معابر روستایی، ایجاد و ساماندهی فضای سبز، آبرسانی، اجرا و ارتقای شبکه برق‌رسانی، گردشگری و میراث فرهنگی و ورزشی است.

زارع رشکوئیه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به توسعه و آبادانی روستاها توجه ویژه‌ای داشته است، گفت: دولت یازدهم و دوازدهم توجه خاصی به روستاها دارد و از این رو با ارائه راهکاری عملیاتی و استفاده از مشاركت مردمی سعی داشته، در مسیر توسعه متوازن و همه‌جانبه روستاها گام بردارد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد، بیان کرد: خوشبختانه در چند سال گذشته علی‌رغم كمبود اعتبارات با نگاه مثبت مدیران استان، همت و تلاش اعضای شوراهای اسلامی، دهیاران و دیگر مسئولان ذی‌ربط، پروژه‌های بسیاری خوبی در روستاها اجرا شده که توانسته در تعدادی از روستاها زمینه مهاجرت معکوس مردم را فراهم کند.

انتهای پیام

captcha