اجرای برنامه‌های هنری در مساجد؛ نگرش جدید کانون‌های فرهنگی
کد خبر: 3837593
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

اجرای برنامه‌های هنری در مساجد؛ نگرش جدید کانون‌های فرهنگی

گروه اجتماعی ــ مدیر ستاد کانون‌های مساجد چهارمحال‌و‌بختیاری گفت: نگرش جدید کانون‌های فرهنگی ـ هنری، توجه به قشر کودک، نوجوان و جوان و با رویکرد سند تحول ستاد اجرای برنامه‌های هنری در مساجد است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، به نقل از خبرگزاری شبستان، محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد کانون‌های مساجد چهارمحال‌وبختیاری، در بازدید از کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارسان گفت: حضور و سرکشی از فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی ـ هنری در سطح استان موجب انگیزه بیشتر نوجوانان و جوانان در انجام فعالیت‌های فرهنگی ـ هنری می‌شود.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد امروز با اجرای برنامه‌های متنوع در حوزه فرهنگ و هنر مسجد به یک نهاد مهم فرهنگی تبدیل شده‌اند.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه با اقدامات و فعالیت‌های بزرگ کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، انتظارهای مردم و مسئولان از این نهاد بزرگ فرهنگی بیشتر شده است، بیان کرد: کانون‌های فرهنگی با کمترین امکانات کارهای بزرگی انجام می‌دهند و با اقدامات جدید در سال جاری فعالیت‌های بزرگ کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد نیز در جذب نوجوانان و جوانان و برگزاری برنامه‌ها فراتر می‌رود تا انتظارات مردم و مسئولان برآورده شود.

مظاهری گفت: فعالیت‌های مستمر کانون‌های فرهنگی ـ هنری در طول سال تأثیرات خوبی را  در جذب نوجوانان و جوانان و نیز پویایی فعالیت‌های مساجد داشته است.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به استعدادهای درخشان در کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، ابراز کرد: با هر بار بازدید از کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد شاهد دستاوردهای به‌روز و جدیدی هستیم.

وی به حمایت‌های مسئولان از کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد اشاره کرد و گفت: حمایت‌های بیشتر مسئولان از کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد موجب خروجی با کیفیت برنامه‌های اجرایی در این نهاد مهم و تأثیرگذار می‌شود.

مظاهری با بیان اینکه ۳۷ کانون فرهنگی ـ هنری در مساجد فارسان فعالیت دارند، گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی ـ هنری، طرح غنی‌سازی اوقات فراغت «بچه‌های مسجد»، حضور در مناسبت‌های ملی مذهبی، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، محافل انس با قرآن و ده‌ها برنامه دیگر از فعالیت‌های کانون فرهنگی ـ هنری در مساجد شهرستان فارسان است.

وی با تأکید بر تقویت نگرش هنری در کانون‌های مساجد، گفت: نگرش جدید کانون‌های فرهنگی ـ هنری توجه به قشر کودک، نوجوان و جوان و با رویکرد سند تحول ستاد اجرای برنامه‌های هنری در مساجد است.

انتهای پیام

captcha