اجرای ۴۴۲ پروژه به‌مناسبت هفته دولت در البرز
کد خبر: 3837009
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

اجرای ۴۴۲ پروژه به‌مناسبت هفته دولت در البرز

گروه اجتماعی ــ به‌مناسبت فرا رسیدن هفته دولت ۴۴۲ پروژه با اعتبار دو هزار و ۳۳۳ میلیارد تومان در البرز اجرا شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

اجرای ۴۴۲ پروژه به مناسبت هفته دولت در البرز

علی درویش‌پور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، بیان کرد: سال گذشته در هفته دولت ۳۱۸ پروژه دولتی و خصوصی با اعتبار یک هزار و ۳۶ میلیارد تومان داشته‌ایم که این رقم امسال به ۴۴۲ پروژه با اعتبار دو هزار و ۳۳۳ میلیارد تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه برای مدیران جهت کلنگ‌زنی و اجرای پروژه‌ها در شهرستان‌ها وسیله توسط استانداری تدارک دیده شده است، افزود: یک وسیله نقلیه برای خبرنگاران و یک دستگاه اتوبوس برای مدیران در نظر گرفته شده است.

این مسئول بیان کرد: روز شنبه به‌عنوان اولین روز هفته دولت ۱۲۸ طرح و پروژه دولتی و ۶ پروژه بخش خصوصی با حضور مقامات ملی و استانی در شهرستان ساوجبلاغ به بهره‌برداری می‌رسد.

درویش‌پور‌ گفت: در دومین روز از هفته دولت کاروان تدبیر و امید در نظرآباد حضور خواهد یافت و ۴۱ پروژه دولتی و ۱۶ پروژه بخش خصوصی در این شهرستان افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: روز دوشنبه در سومین روز از هفته دولت ۵۲ پروژه دولتی و هشت پروژه بخش خصوصی در شهرستان کرج و در روز سه‌شنبه ۲۹ طرح دولتی و ۱۰۸ طرح خصوصی در شهرستان اشتهارد راه‌اندازی می‌شود.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری البرز با بیان اینکه کاروان تدبیر و امید روز چهارشنبه آینده به شهرستان طالقان سفر می‌کند، گفت: ۴۳ پروژه دولتی و یک پروژه بخش خصوصی در این شهرستان و ۱۲ پروژه دولتی و پنج پروژه خصوصی در شهرستان فردیس افتتاح می‌شود.

درویش‌پور بیان کرد: در سال ۹۷ در بخش دولتی ۲۴۲ پروژه داشته‌ایم که امسال به ۲۹۸ پروژه افزایش یافته است، همچنین ارزش ریالی پروژه‌ها در سال گذشته ۲۴۱ میلیارد تومان بوده و امسال به ۴۸۵ میلیارد تومان رسیده است.

وی اضافه کرد: در بخش خصوصی نیز سال گذشته ۷۶ پروژه با ۷۴۹ میلیارد تومان اعتبار داشته‌ایم که امسال تعداد پروژه‌ها در این بخش به ۱۴۲ پروژه با یک هزار و ۶۶۸ میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام

captcha