به رسم علی(ع)
کد خبر: 3836590
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

به رسم علی(ع)

گروه اجتماعی ــ گروه لشکر ویژه شهدا، ماه‌هاست که تلاش می‌کند باری از دوش نیازمندان بردارد، این گروه در تلاش است تا به رسم مولایش علی(ع)، با توزیع غذا بین خانواده‌های نیازمند در راستای کاهش درد آنان قدمی بردارد.

به رسم علی(ع)به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، در جمعشان که قرار می‌گرفتی صحبت از «من»‌های همیشگی دنیای آدم‌ها نبود، همه چیز بی ریا و صمیمی و پر از عطر خدمت بود.

در این جمع که بودی یادت می‌رفت در دنیای امروزی که همه حجمش را دنیای مجازی پر کرده و تجملات قاطی زندگی حقیقی آدم‌ها شده، زندگی می‌کنی. یادت می‌رفت که در عصری زندگی ‌می‌کنی که انسان‌ها به خاطر پول حتی کودکان معصوم را می‌کشند.

بودن در میان این جمع تو را به روزگار علی(ع) می‌برد، روزگاری که مردی از جنس خدا شبانه بر درب خانه فقیران و یتیمان می‌رفت و برای کاهش آلام و دردهایشان تلاش می‌کرد، مردی که پدر ناشناخته یتیمان کوفه بود.

گروه لشکر ویژه شهدا، ماه‌هاست که تلاش می‌کند باری از دوش نیازمندان بردارد، این گروه در تلاش است تا با توزیع غذا بین خانواده‌های نیازمند در راستای کاهش درد آنان قدمی بردارد.

در این گروه افرادی از تمامی قشرها از دانشجو و مهندس گرفته و از پیر و جوان حضور دارند و تنها هدفشان یک چیز است و آن، پیدا کردن طریقی برای از بین بردن نیازمندی است.

این گروه خیریه در روز 23 ماه رمضان امسال 3500 غذا بین نیازمندان توزیع کرده است و روز گذشته به نام حضرت علی(ع) و به مناسبت عید غدیر خم، نزدیک شش هزار غذا طبخ و از سوی کمیته امداد بین نیازمندان توزیع کرد.

این غذاها در بین نیازمندان سطح شهر بیرجند و روستاهای اطراف، شهرستان‌های خوسف و درمیان توزیع شد. تمام هزینه‌هایی که خرج این کار خیر شده، از سوی مردم تأمین شده است.

زهرا حمیدی، خبرنگار ایکنای خراسان‌جنوبی

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی هاشمی
|
United States of America
|
۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۸
0
0
خداقوت به همه عزیزانی ک اونشب حتی یک دقیقه هم چشم روی هم نذاشتن .مخلص همتونم ...مهدی هاشمی لشکرویژه شهدا
captcha