شرکت ۱۳۰ البرزی در مرحله دوم آزمون سراسری حفظ قرآن‌‍‌
کد خبر: 3834272
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳

شرکت ۱۳۰ البرزی در مرحله دوم آزمون سراسری حفظ قرآن‌‍‌

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری مرحله دوم آزمون سراسری حفظ قرآن در کرج و ساوجبلاغ خبر داد و گفت: ۱۳۰ البرزی در این آزمون شرکت کردند.

شرکت 130 البرزی در مرحله دوم آزمون سراسری حفظ قرآن‌‍‌‌‌کریم

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مرحله دوم آزمون سراسری حفط قرآن کریم با حضور ۱۳۰ نفر آقا و بانو در دو حوزه کرج و ساوجبلاغ برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال خوب شرکت‌کنندگان در این آزمون، گفت: آزمون مرحله دوم شفاهی حفظ در سه حوزه شهرستان کرج مدرسه صدرا و اداره‌کل تبلیغات اسلامی و شرکت‌کنندگان اشتهارد، نظرآباد و هشتگرد در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز افزود: داوران این مسابقات که از تهران و کرج هستند و همگی مدرک داوری در حفظ قرآن‌ ‌دارند.

ملازاده گفت: این اقدام دارالقرآن تبلیغات اسلامی البرز در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافط قرآن‌کریم در کشور است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: کیفیت برگزاری این مسابقه منجر به حضور ۳۸۷ نفر در آزمون‌های سال جاری با مدیریت دارالقرآن تبلیغات اسلامی البرز شده است.
انتهای پیام

captcha