کنکوری‌های اسفراین ۵۰ رتبه زیر هزار کسب کردند
کد خبر: 3833911
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

کنکوری‌های اسفراین ۵۰ رتبه زیر هزار کسب کردند

گروه اجتماعی ــ دانش‎آموزان اسفراینی امسال در آزمون سراسری ورودی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ۵۰ رتبه زیر هزار کسب کردند که از این تعداد ۸ رتبه ۲ رقمی است.

کنکوری‌های اسفراین ۵۰ رتبه زیر هزار کسب کردند

حیدرعلی شکاکی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اسفراین در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با اشاره به اینکه ۵۰ رتبه زیر هزار از سوی دانش‌آموزان اسفراینی در کنکور سراسری امسال کسب شده است، افزود: ۸ داوطلب موفق به کسب رتبه ۲ رقمی و ۴۲ داوطلب دیگر هم رتبه ۳ رقمی را در گروه‌های ۵ گانه کسب کردند.
وی افزود: از دانش‌آموزان اسفراینی دارای رتبه هزار، ۲۱ داوطلب در گروه علوم انسانی، ۱۱ داوطلب در گروه علوم ریاضی و فنی، ۹ داوطلب در گروه علوم تجربی، ۵ داوطلب در گروه هنر و ۴ داوطلب در گروه زبان خارجه رتبه‌های زیر هزار کنکور سراسری را به خود اختصاص داده‌اند.
وی بیان کرد: گروه‌های علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و هنر ۴ گروهی هستند که در هریک از آن‌ها ۲ داوطلب رتبه ۲ رقمی کسب کرده‌اند.
به گفته وی مرضیه علی یاری رتبه ۱۹ و نجمه ولی نژاد رتبه ۹۴ در گروه علوم انسانی، محمدرضا نوروزی بامی رتبه ۵۸ و سجاد نوری رتبه ۷۱ گروه علوم تجربی، امیرحسین محمودی رتبه ۶۳ و امیر محمد جهانی رتبه ۸۴ گروه علوم ریاضی و فنی و الهه حسینی رتبه ۲۶ و فاطمه طیبی رتبه ۴۵ گروه هنر را به خود اختصاص دادند.
انتهای پیام

captcha