کمیته رفاهی و معیشتی در اتحادیه قرآنی یزد تشکیل شد
کد خبر: 3833210
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

کمیته رفاهی و معیشتی در اتحادیه قرآنی یزد تشکیل شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد از تشکیل کمیته رفاهی و معیشتی در این اتحادیه خبر داد و گفت: این کمیته با هدف رسیدگی به امور رفاهی و مرتفع کردن مشکلات معیشتی مؤسسات قرآنی ایجاد شده است.

کمیته رفاهی و معیشتی در اتحادیه قرآنی یزد تشکیل شدمحمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان یزد در گفت‌و‌گو با ایکنا از یزد، با اشاره به رسیدگی به امور رفاهی و در جهت مرتفع کردن مشکلات معیشتی مؤسسات قرآنی استان یزد اظهار کرد: برای بررسی این امور کمیته رفاهی در اتحادیه قرآنی راه‌اندازی شد.

شایق بیان‌ کرد: طی توافق صورت گرفته با اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد، استفاده از اردوگاه امام جعفر صادق(ع) منشاد برای مؤسسات قرآنی تا 75 درصد تخفیف امکان‌پذیر شد.

وی اظهار کرد: به منظور بهره‌وری، بالا بردن روحیه و توان کارکنان مؤسسات قرآنی، توجه به مشکلات معیشتی و مسائل رفاهی مؤسسات قرآنی از اهم امور است و در همین راستا به دستور مدیرعامل اتحادیه و با توجه خاص ایشان به امور رفاهی و معیشتی، این کمیته راه‌اندازی و به حول و قوه الهی گامی بزرگ در جهت نیل به این هدف مهم خواهد بود.

شایق گفت: به همین دلیل از تمامی دوستانی که توانایی برقراری ارتباط با اماکن رفاهی و یا همچنین رایزنی با شرکت‌های معتبر را دارا هستند و یا دوستانی که ایده‌های قابل اجرا در زمینه خدمات رفاهی به موسسات قرآنی دارند، دعوت می‌شود برای حضور و همکاری با کمیته رفاهی که به زودی تشکیل و آغاز به فعالیت خواهد کرد اعلام آمادگی فرمایند.

وی با اشاره به اینکه صندوق قرض‌الحسنه اتحادیه تشکیل شده است افزود: اتحادیه با سرپرستی بانک قرض‌الحسنه رسالت استان یزد تفاهم‌نامه‌ای منعقد و اقدام به ایجاد کانون بانک رسالت برای اتحادیه به کد 1001743 کرده که فعالیت این کانون شامل افتتاح حساب اشخاص حقیقی و حقوقی، صدور کارت بانکی، صدور دسته چک، درخواست دستگاه کارتخوان، درخواست خدمات بانکداری الکترونیک، تکمیل پرونده تسهیلات در محل اتحادیه و عدم نیاز به حضور و مراجعه افراد به بانک و.... است.

انتهای پیام

captcha