مدرسه خیرساز در نظرآباد ساخته می‌شود
کد خبر: 3831663
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

مدرسه خیرساز در نظرآباد ساخته می‌شود

گروه اجتماعی- خانواده مرحوم زنده یاد مهدی گلستانیان «پدرچاپ ایران» ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه را در شهرستان نظرآباد استان البرز به عهده گرفت.

مدرسه خیرساز در نظرآباد ساخته می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، حسن مهرانی، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز، دهم مرداد در نشست امضای توافقنامه ساخت این مدرسه، اظهارکرد: این مدرسه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در مسکن مهر نظرآباد ساخته می‌شود.
وی افزود: تاکنون بیش از نیمی از مدارس استان البرز به همت خیرین به ویژه در مناطق کم برخوردار و پرجمعیت ساخته شده است.
این مسئول بیان کرد: پیش از این دو مدرسه نیز توسط زنده یاد خیرنیک‌اندیش مهدی گلستانیان در شهرستان‌های نظرآباد و ساجبلاغ ساخته شده است.
مهرانی با اشاره به اینکه دو فرهنگی بازنشسته نیز برای مشارکت در ساخت مدرسه در البرز اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: این دو بانوی فرهنگی اندوخته ۳۰ سال خدمت خود در کلاس درس را به امر مقدس مدرسه سازی اختصاص دادند و یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برای ساخت مدرسه اهدا کردند.
مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز تصریح کرد: مشارکت خیرین در امر مقدس مدرسه‌سازی در البرز بالاست که این مهم موجب شده البرز در بخش تعهدات خیرین در کشور رتبه اول را کسب کند.
این مسئول یادآورشد: هر ساله جمعیت دانش‌آموزی البرز به دلیل مهاجرت‌پذیری استان افزایش می‌یابد، لذا تلاش مسئولان و خیرین برای ساخت کلاس‌های درس دراین استان ضروری است.
انتهای پیام

captcha