روایت زنانه سینمای اجتماعی در برنامه «زاویه دید»
کد خبر: 3830778
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

روایت زنانه سینمای اجتماعی در برنامه «زاویه دید»

گروه فرهنگی ــ برنامه «زاویه دید» از ۸ مرداد سه‌شنبه‌های هر هفته در مرکز تخصصی بانوان آفتاب برگزار می‌شود.

روایت زنانه سینمای اجتماعی در برنامه «زاویه دید»

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان، پرداخت به مسائل اجتماعی بانوان در سینما و نقد و آسیب شناسی این مسایل در قالب داستان از مهم ترین موضوعات امروز سینمای ایران است، و امروز جامعه به سینما و داستانی نیاز دارد که دغدغه زنان داشته باشد و با دو چشم ‏خود به جامعه نگاه کند.‏
مدیر مرکز تخصصی بانوان آفتاب با بیان اینکه حمایت و تکریم بانوان در جامعه کنونی بسیار مهم است، اظهار کرد: بانوان جامعه مشکلات زیادی دارند و یکی از رسالت‌های مرکز تخصصی بانوان آفتاب سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، برنامه‌ریزی برای بهبود وضعیت زنان است چون بانوان در خانواده نقش اساسی دارند و از جایگاه ویژه ای برخوردارند پس باید به آن‌ها اعتبار بخشیده شود.
لیلا لندی ادامه داد: رعایت حقوق زنان باعث تثبیت کیان خانواده می‌شود و وقتی قدرت انتخاب به بانوان داده شود فرصتی برای شکوفایی استعدادها و توانایی هایشان پیدا می‌کنند و این گونه هدفمند می‌شوند و همین باعث می‌شود زاویه دیدشان عوض شود.
وی با اشاره به برنامه «زاویه دید» افزود: اسم این برنامه هدفمند انتخاب شده و از 8 مرداد سه شنبه‌های هر هفته به اکران و تحلیل فیلم های اجتماعی سینمای ایران ویژه بانوان می‌پردازد.
لندی بیان کرد: 8 مرداد «زیر سقف دودی»، 15 مرداد «دو زن» و 22 مردادماه «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» اکران و با حضور مهتاب رضاپور عضو هیات علمی مطالعات زنان دانشگاه اصفهان از ساعت 9:30 تا 12:30 در مرکز تخصصی بانوان آفتاب اکران می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: برنامه «زاویه دید» سه شنبه هر هفته از سوی مرکز تخصصی بانوان آفتاب وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان میزبان بانوان علاقه مند خواهد بود.
انتهای پیام 

captcha