برخورداری از نیروی جوان و توان علمی؛ ویژگی بارز جهاددانشگاهی
کد خبر: 3830267
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

برخورداری از نیروی جوان و توان علمی؛ ویژگی بارز جهاددانشگاهی

گروه فرهنگی ــ مدیرکل امور کتابخانه‌های استان زنجان گفت: جهاددانشگاهی توانسته یک پیوست فرهنگی برای کارهای خود تهیه کند و برخورداری از نیروی جوان و توان علمی از ویژگی‌های برجسته آن است.

ارائه پیوست فرهنگی در طرح‌ها؛ ویژگی بارز جهاددانشگاهیامیرعلی نیک‌بخش، مدیرکل امور کتابخانه‌های استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: ویژگی‌های جهاددانشگاهی با اولویت‌های بیانیه گام دوم انقلاب منطبق است؛ چراکه این نهاد از نیروهای جوان و آموزش‌دیده برخوردار است.
وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان و نسل سوم و چهارم و انقلاب بها داده و رویکرد نخست آن بحث علمی است؛ در عین حال جهاددانشگاهی این دو ویژگی را دارد و با نگاه علمی به دنبال پیشبرد اهداف انقلاب است.
این مسئول با تأکید بر اینکه در 40 ساله دوم انقلاب باید تبدیل علم به عمل را به منصه ظهور برسانیم، بیان کرد: جهاددانشگاهی با توانایی‌هایی که از خود بروز داده، نشان داده که ظرفیت تحقق این شعار را دارد.
نیک‌بخش با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی رسالت سنگینی به‌ویژه در حوزه فرهنگی دارد، تصریح کرد: این نهاد توانسته یک پیوست فرهنگی برای کارهای خود تهیه کند و و نگاه نوین حوزه اشتغال از کاربردهای علم در جهاد است.
انتهای پیام  
captcha