جهاد‌دانشگاهی در ارائه خدمات باکیفیت پیش‌رو باشد
کد خبر: 3830237
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

جهاد‌دانشگاهی در ارائه خدمات باکیفیت پیش‌رو باشد

گروه فرهنگی ــ فرماندار سلسله با بیان این‌که جهاد‌دانشگاهی باید در ارائه خدمات باکیفیت پیش‌رو باشد، گفت: ما کشوری داریم با شرایط ویژه در بحث امکانات فراوان و همچنین تهدیدات زیاد و فضای کسب و کاری که مناسب نیست و جهاد‌دانشگاهی باید تلاش کند با میدان دادن به جوانان این وضعیت را بهتر کند.

یشریف خسروی، فرماندار سلسله در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با تبریک فرا‌‌رسیدن 16 مرداد سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی از نهادهایی است که به‌واسطه روحیه جهادی و جوانانی که در آن مشغول به فعالیت هستند، عملکرد خوبی داشته است، به‌عنوان مثال در دولت‌های مختلف خبرگزاری‎های وابسته به این نهاد انقلابی را رصد کرده‌ام و این خبرگزاری‌ها سعی کرده‌اند نقش مستقل و علمی خودشان را پیش برده و تحت‌ تاثیر جریان‌های سیاسی قرار نگیرند.

وی ادامه داد: خوشبختانه جهاددانشگاهی در حوزه‌های علمی ورود کرده و موفق بوده و امیدواریم در تمام شهرستان‌های استان هم از این کارها بیشتر انجام شود.

خسروی با بیان این‌که جهاد‌دانشگاهی را به‌عنوان یک نهاد حاکمیتی با کارنامه قابل قبول ارزیابی می‌کنم، به بیانیه «گام دوم انقلاب اسلامی» و نقش جهاددانشگاهی در تحقق این بیانیه مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: خلاصه این بیانیه، حرکت علمی براساس آرمان‌های انقلاب اسلامی است که جهاد‌دانشگاهی باید در کارهای علمی غیرتبلیغاتی با عنوانی که دارد برای بروزرسانی آن‌ها تلاش کند.

وی یادآور شد: چون قبلاً مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری بودم و با جهاددانشگاهی ارتباط داشتیم، جوان‌های خیلی خوبی از این نهاد به ما مراجعه می‌کردند که پیشرو بودند.

خسروی با بیان این‌که جهاد دانشگاهی باید در ارائه خدمات باکیفیت پیشرو باشد، اضافه کرد: ما کشوری داریم با شرایط ویژه در بحث امکانات فراوان و همچنین تهدیدات زیاد و فضای کسب و کاری که مناسب نیست و جهاددانشگاهی باید تلاش کند با میدان دادن به جوانان این وضعیت را بهتر کند.

انتهای پیام

captcha