متولیان فرهنگی امربه معروف را در صدر برنامه‌ها خود قرار دهند
کد خبر: 3828742
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

متولیان فرهنگی امربه معروف را در صدر برنامه‌ها خود قرار دهند

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در دیدار با طلبه مجروح آمر این استان گفت: تمامی دستگاه‌ها و متولیان امر فرهنگ در کشور لازم است که این فریضه الهی را در صدر برنامه فرهنگی خود قرار داده و برنامه‌ریزی‌های لازم و اصولی برای پیاده‌کردن این فریضه را فراهم کنند.

امربه معروف و نهی ازمنکر زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در دیدار با حجت‌الاسلام امیر دهقان حسن‌زاده، طلبه آمر به معروف که سه روز پیش توسط تعدای از اراذل و اوباش در شهرستان ملارد استان تهران مجروح شده بود، افزود: خداوند متعال رسالت تبلیغ را در دوران غیبت برعهده انسان‌های مؤمن و صالح قرار داده است و هرگونه سختی و مشقت در این راه از اجر و پاداش بسیار زیادی نزد خداوند متعال برخوردار خواهد بود.

وی افزود: امروز دنیا به عزت و اقتدار جمهوری اسلامی به خوبی پی برده است و ابرقدرت‌های عالم جرأت تعرض به یک وجب از خاک کشور اسلامی ما را ندارند به همین منظور سعی می‌کنند با ترویج بی بند و باری اخلاقی در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای باورها و عقاید جوانان را آماج حملات خود قرار دهند و بعضی از جوانان هم خواسته یا ناخواسته مرتکب چنین هنجارشکنی‌های در جامعه می‌شوند.

ولایی‌برحق ضمن تأکید بر پیگیری این اقدامات هنجارشکن توسط نیروی انتظامی استان و دستگاه‌های امنیتی، گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم‌ترین فریضه‌های الهی است که هم قرآن‌کریم و نبی‌اکرم(ص) و تمام انبیای الهی(ع) بر انجام آن تأکیدات فراوانی کرده‌اند.

این مسئول فرهنگی در البرز، گفت: تمامی دستگاه‌ها و متولیان امر فرهنگ در کشور لازم است که این فریضه الهی را در صدر برنامه فرهنگی خود قرار داده و برنامه‌ریزی‌های لازم و اصولی برای پیاده‌کردن این فریضه را فراهم کنند.

یادآوری می‌شود که حجت‌الاسلام حسن‌زاده از طلاب حوزه عملیه امام رضا(ع) نیمه شب پنجشنبه، ۲۷ تیرماه که با رفتارهای نامتعارف چند پسر و دختر که حالت عادی نداشتند، مواجه شد و تلاش کرد تا با تذکر لسانی آن‌ها را متوجه اشتباهشان کند که مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
انتهای پیام

captcha