ثبت‌نام کتاب درسی کلاس اولی‌ها در البرز آغاز شد
کد خبر: 3827478
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

ثبت‌نام کتاب درسی کلاس اولی‌ها در البرز آغاز شد

گروه فرهنگی- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز از آغاز ثبت‌نام کتاب درسی کلاس اولی‌ها برای سال تحصیلی جدید خبرداد.

ثبت‌نام کتاب درسی کلاس اولی‌ها در البرز آغاز شد

مراد مالمیر، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز از آغاز ثبت‌نام کتاب درسی کلاس اولی‌ها خبرداد و گفت: والدین برای ثبت کتاب‌های درسی فرزندانشان به نشانی www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com مراجعه کنند.
وی افزود: همچنین اولیای دانش‌آموزان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند.
این مسئول از کدملی دانش‌آموز به عنوان نام کاربری در سامانه ثبت سفارش کتاب یاد کرد و گفت: ۶ رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز نیز رمز ورود به سامانه ثبت کتاب را تشکیل می‌دهد.
مالمیر یادآور شد: کتاب‌های درسی دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه دوم شاخه‌های فنی و حرفه‌ای، کاردانش، رشته معارف اسلامی و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.
وی بیان کرد: همچنین کتاب‌های درسی دوره اول متوسطه برای پایه‌های هفتم، هشتم و نهم از کتاب‌فروشی‌های مجاز قابل تهیه بوده و زمان دریافت کتاب‌ها، شهریورماه ۱۳۹۸ خواهد بود.
انتهای پیام

captcha