ایران هیچ مشکلی در پدافند عامل ندارد
کد خبر: 3825148
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰

ایران هیچ مشکلی در پدافند عامل ندارد

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار خرم‌دره گفت: جمهوری اسلامی ایران با توجه به برنامه‌های‌ صورت گرفته در موضوع پدافند عامل هیچ مشکلی ندارد و با توان بازدارندگی بالا آماده مقابله با هر گونه تحرکات دشمنان در هر سطحی است.

جمهوری اسلامی ایران هیچ مشکلی در پدافند عامل نداردبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت محمدی، فرماندار خرم‌دره، ظهر امروز، ۱۶ تیرماه در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه از سیزدهم تیر ماه سالروز میلاد حضرت معصومه(س) تا 23 تیرماه سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع) به دهه کرامت در کشورمان نامگذاری شده است، اظهار کرد: این دهه فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه است‌.

وی با اشاره به جایگاه دختران در دین مبین اسلام، یادآور شد: دختر به قدری در نزد پیامبر بااهمیت است که ایشان از حضرت زهرا (س ) به عنوان ام ابیها یعنی مادر پدران یاد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در پدافند غیرعامل، نیروهای مسلح در وهله اول مطلقا دخیل نیستند، بیان کرد: انسان‌ها در مقابل بحران‌های پیش آمده همواره تلاش می‌کند تا با تمهیدات لازم و آمادگی آسیب‌ها را تا حد ممکن پایین بیاورد و اینها همه ریشه در تجربیات گران‌‌سنگ قرن‌ها تلاش انسان در مقابله با طبیعت و دشمنان داشته است.
 
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با توجه به برنامه‌های صورت گرفته در موضوع پدافند عامل هیچ مشکلی ندارد و با توان بازدارندگی بالا آماده مقابله با هر گونه تحرکات دشمنان در هر سطحی را دارد.
انتهای پیام
captcha