یاوه‌گویی‌های آمریكا شعاری بیش نیست/ آمادگی كامل ارتش
کد خبر: 3824660
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

یاوه‌گویی‌های آمریكا شعاری بیش نیست/ آمادگی كامل ارتش

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد با بیان اینکه تمام نیرو‌های مسلح از جمله نیروی زمینی ارتش آمادگی بسیار خوبی را برای مقابله با دشمنان دارند، گفت: یاوه‌گویی‌های آمریکا شعاری بیش نیست.

امیر سرتیپ ذبیح‌الله‌ بهمن‌زیاری، فرمانده تیپ 55 هوابرد شیراز در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به رجزخوانی‌های آمریكا علیه ایران اسلامی تأكید كرد: به‌حمد الهی با تدبیر خوب فرماندهی كل قوا، تمام نیروهای مسلح اعم از نیروهای 4 گانه و نیروی دریایی كه از دهانه فاو تا خلیج عدن سیطره دارد، آمادگی كامل دارند.

وی با بیان اینكه هم‌اكنون نیروهای پدافند دست به ماشه بوده و در اقصی نقاط مهین اسلامی‌مان مستقر هستند، افزود: نیروی زمینی محوری ارتش آمادگی بسیار خوبی برای مقابله با دشمنان دارد.

بهمن‌زیاری یادآور شد: یكی از اقدامات بسیار خوبی كه در سال 97 انجام گرفت و نشان از اقتدار بسیار خوب نیروهای مسلح ایران اسلامی بود، رزمایش اقتدار بود كه در نصرآباد اصفهان انجام شد و در آن 15 یگان از اقصی نقاط ایران اسلامی جمع شدند و اقتدار خود را به جهانیان نشان دادند.

فرمانده تیپ 55 هوابرد ادامه داد: تمام این‌ها یك نیروی بازدارنده شد به طوری كه به اذعان نه تنها نیروهای خودی بلكه نیروهای دشمن كه رصد اطلاعاتی دقیقی از این رزمایش انجام دادند، نیروهای مسلح ایران آمادگی بسیار خوبی دارند به خصوص از تیپ هوابرد نیز نام آوردند.

وی اظهار كرد: این مسئله یك حركت بزرگ و اقدام بازدارنده مقابل تمام یاوه‌گویی‌ها و حركاتی كه به خصوص از سوی آمریكا و ترامپ صورت می‌گیرد، بود و باعث شده است كه كما فی سابق نظام مقدس جمهوری اسلامی از یك آرامش و طمأنینه كه حاصل آمادگی نیروهای مسلح است، برخوردار باشد.

بهمن‌زیاری با بیان اینكه یاوه‌گویی‌های آمریكا شعاری بیش نیستند، گفت: ارتش، سپاه، نیروی انتظامی‌نیروی مرزبانی با اقتدار كامل از حدود ایران اسلامی پاسداری می‌كنند و تمام یگان‌های آن‌ها آمادگی لازم را دارند تا یك اقدام بازدارنده و مشت محكمی بر دهان تمام یاوه‌گویان و خاری بر چشم دشمنان باشند.
انتهای پیام

captcha