توطئه اقتصادی دشمن با کار جهادی و انقلابی بی‌اثر می‌شود
کد خبر: 3823482
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

توطئه اقتصادی دشمن با کار جهادی و انقلابی بی‌اثر می‌شود

گروه سیاست واقتصاد ــ فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با تأکید بر اینکه توطئه اقتصادی دشمن با کار جهادی و انقلابی بی‌اثر می‌شود، گفت: تجربه نشان داده است هر جا جهادی عمل کردیم و از سیستم اداری خارج شدیم، موفق شده‌ایم.

توطئه اقتصادی دشمن با کارجهادی و انقلابی بی‌اثر می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، سیدیوسف مولایی، فرمانده سپاه البرز، امروز، دهم تیرماه در نشست مسئولان دستگاه‌های اجرایی البرز که به مناسبت روز صنعت در ستاد فرماندهی سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمن قصد دارد اراده خود را در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، دفاعی و نظامی بر کشور ما تحمیل کند.

وی با اشاره به اهداف نشست دستگاه‌های اجرایی استان البرز، افزود: فلسفه وجودی برگزاری این نشست‌ها برگرفته از هفت عنصر است که هر قدر به آن‌ها پرداخته شود کم است و بازهم جامعه به آن نیاز دارد.

مولایی گفت: با توجه به مأموریت‌های امروز سپاه و تلاش‌های صورت گرفته در سپاه این هفت عنصر بر اساس نیاز مردم ترسیم شده است، مردمی که حق به گردن ما دارند و در همه عرصه‌ها ما را همراهی کرده‌اند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) به نخستین عنصر اشاره کرد و گفت: برای پاسخگویی به نیازهای مردم نیاز به یک کار جهادی، شبانه‌روزی و با سرعت و دقت است که با توجه به شرایط به وجود آمده باید توجه جدی به این مسائل شود.

این مسئول ادامه داد: وجود منابع و ظرفیت‌ها عنصر دیگری است باید از این ظرفیت‌ها برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف مورد نظر و تامین نیازهای مردم استفاده بهینه شود.

مولایی سومین عنصر را راهبردهای دشمن برشمرد و گفت: امروز به جز مشکلات داخلی در کشور، دشمن قصد کرده تحمیل اراده در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، دفاعی و نظامی بر کشور ما داشته باشد.

فرمانده سپاه البرز افزود: دو سالی است که تهدیدات دشمن با رویکردی ترکیبی از عناصر خرابکارانه در تمام حوزه‌ها همچون روانی و اقتصادی و… شروع شده، یعنی زمانی که دلار را از کشور جمع می‌کنند و بیرون می‌برند، یک خرابکاری است؛ آن‌ها پس از اعلام، اقدام می‌کنند.

مولایی نکته بعدی را نارسایی‌های موجود در حوزه مدیریت دانست و گفت: کشور ما در حوزه مدیریت مشکلات عدیده‌ای دارد که باید تحلیل، بررسی و رفع شود.
وی افزود: این عدم مدیریت در بحث دلار و مسکن دیده شده است، امروز هزاران میلیارد دلاری که در چوب، آهن و شیشه‌ای که به نام مهر هزینه شد در حال فرسوده شدن است.

فرمانده سپاه البرز نکته بعدی را عقب‌ماندگی دانست و گفت: در زیرساخت‌ها و … عقب‌ماندگی سنواتی داریم که اگر به داد کشور نرسیم به مشکل برمی‌خوریم.

این مسئول تجربه هشت سال دفاع مقدس را نکته بعدی عنوان کرد و گفت: تجربه نشان داده هر جا جهادی رفتیم و از سیستم اداری خارج شدیم موفق شده‌ایم و این سیستم اداری سدی است که باید از میان برداشته شود.

مولایی با تأکید بر اینکه توطئه اقتصادی دشمن با کارجهادی و انقلابی بی‌اثر می‌شود، نمونه این کار جهادی را در پروژه ستاره خلیج فارس برشمرد و افزود: این پروژه که قرار بود توسط اروپایی‌ها اجرا شود اما آن‌ها رفتند و بچه‌های جهادی وارد عمل شدند که به زودی بهره‌برداری می‌شود.

وی در پایان گفت: اراده مسئولان و متولیان نکته بعدی است و آخرین نکته نگاه به آموزه‌های قرآنی و دینی بوده که هم‌افزایی و سینرژی از همین بخش است.
انتهای پیام

captcha