معاون الوفاق: معامله قرن در زباله‌دان تاریخ دفن می‌شود
کد خبر: 3822041
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

معاون الوفاق: معامله قرن در زباله‌دان تاریخ دفن می‌شود

گروه بین‌الملل ـ شیخ حسین الدیهی، معاون دبیرکل جمعیت «الوفاق» بحرین تأکید کرد که معامله قرن سقوط و در زباله‌دان تاریخ دفن خواهد شد.

معاون الوفاق: معامله قرن در زباله‌دان تاریخ دفن خواهد شد

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری المیادین، نشست «حاکمیت به‌خاطر شکوفایی و صلح» امروز(سوم تیرماه) به همت جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین و با حضور نمایندگان احزب و جریان‌های مختلف سیاسی در بیروت برگزار شد.
 
شیخ حسین الدیهی، معاون دبیرکل جمعیت الوفاق ضمن سخنانی در این مراسم، کنفرانس اقتصادی بحرین به‌عنوان نخستین گام معامله قرن ترامپ را کنفرانس ننگ نامید و گفت: تنها کسانی دعوت ما را برای تحریم این کنفرانس اجابت می‌کنند که شرافتمدان امت اسلام هستند.
 
وی افزود: کنفرانس منامه در شرایطی فردا آغاز می‌شود که نشستی بی‌نتیجه و شکست خورده است و در زباله‌دان تاریخ انداخته خواهد شد.
 
معاون الوفاق گفت: معامله قرن، خنجری در مسئله محوری فلسطین است و آنچه که امروز در حال وقوع است، کنار رفتن نقاب‌ها و روشن شدن میزان فاصله میان حکومت‌ها و ملت‌هاست.

شیخ الدیهی همچنین افزود: اگر سرکوبگری مقامات رژیم بحرین نبود، ملت بحرین بطور کامل در اعتراض به نشست اقتصادی منامه به‌عنوان نخستین گام معامله قرن به خیابان‌ها می‌ریختند.
 
یادآوری می‌شود؛ کنفرانس اقتصادی منامه به‌عنوان نخستین گام معامله قرن آمریکا ۲۵ و ۲۶ ماه جاری میلادی (چهارم و پنجم تیر) با عنوان «صلح به خاطر شکوفایی اقتصادی» برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha