فعالیت کانون‌های مساجد البرز رصد می‌شود
کد خبر: 3821271
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

فعالیت کانون‌های مساجد البرز رصد می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز گفت: همزمان با آغاز طرح اوقات فراغت، فعالیت ۳۹۱ کانون به منظور ارتقای عملکرد رصد می‌شود.

فعالیت کانون‌های مساجد البرز رصد می‌شود

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از بازدید از روند فعالیت کانون‌های مساجد همزمان با آغاز طرح اوقات فراغت خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای طرح اوقات فراغت با هدف غنی‌سازی برنامه‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، طرح بازدید از روند برنامه 391 کانون‌ فرهنگی این استان اجرایی می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین کمیته انتصاب مدیران کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز در جریان روند این بازدیدها هر 15 روز برگزار خواهد شد.
مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز در ادامه با اشاره به اینکه یک بسته محتوایی، قالب اجرایی سیر مطالعاتی و تعیین اعتبارهای شاخص‌بندی شده برای اجرای هرچه بهتر این طرح در نظر گرفته شده است، افزود: تفاهم نامه‌ها و ویژه برنامه‌های مرتبط با ایام اوقات فراغت در جریان اجرای این طرح بر روی سایت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز قرار داده می‌شود تا فعالان مسجدی از این طرح‌ها استفاده کنند.
انتهای پیام

captcha