کرامت انسان در سایه تمسک به آیات قرآن محقق می‌شود
کد خبر: 3818878
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

کرامت انسان در سایه تمسک به آیات قرآن محقق می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ فرمانده سپاه البرز با اشاره به اینکه قرآن کتاب هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است، گفت: کرامت انسان در سایه تمسک به آیات قرآن محقق می‌شود.

کرامت انسان در سایه تمسک به آیات قرآن محقق می‌شود

سردار یوسف مولایی، فرمانده سپاه البرز، 22 خرداد‌ماه در حاشیه برگزاری مراسم تقدیر از فعالان قرآنی سپاه امام حسن مجتی(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: خدای متعال قرآن را نازل کرد تا ما صاحب کرامت انسانی شویم و قرآن کریم کتاب مدرسه دنیا و محصل این مدرسه بنی آدمی است که خداوند شالوده وجودی او را براساس کرامت آفریده است.
وی با اشاره به اینکه قرآن دارای اسامی زیادی همچون کریم، مجید و عزیز است و به آیات قرآن، آیه کریمه می‌گویند، گفت: کرامت انسان در سایه تمسک به آیات قرآن محقق می‌شود و در واقع انسان برای حرکت در مسیر رستگاری باید قرآن را سرلوحه زندگی خود قرار دهد.
فرمانده سپاه البرز با اشاره به نقش قرآن‌کریم در زندگی انسان، گفت: قرآن مجید در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.
مولایی تاکید کرد: کسانی که با قرآن مأنوسند به کمک این کتاب الهی حق را از باطل تشخیص می‎دهند و قرآن‌کریم انسان را به زندگی کردن با معیارها و ارزش‎های انسانی دعوت می‎کند.
فرمانده سپاه البرز تصریح کرد: قرآن همیشه برای انسان‌ها تازگی دارد و می‌تواند چراغ راهنمایی باشد که به آن تمسک بجوییم و آن را در زندگی روزمره سرمشق راه خود قرار دهیم.
وی اظهار کرد: هر کس با قرآن انس پیدا کرد در جمع مردم هم شریف‌ترین مردم خواهد بود، بر این اساس وظیفه داریم با فراگیری قرآن در مرحله اول با این کتاب الهی آشنایی پیدا کرده و در مرحله بعد نسبت به فهم مبانی، شناخت معارف و یادگیری تفسیر آن کوشا باشیم.
انتهای پیام

 

captcha