اعزام ۳۲۰۰ فردیسی به حرم مطهر امام خمینی(ره)
کد خبر: 3816242
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

اعزام ۳۲۰۰ فردیسی به حرم مطهر امام خمینی(ره)

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه فردیس از اعزام سه هزار و ۲۰۰ زائر فردیسی به حرم مطهر امام خمینی(ره) خبر داد.

اعزام 3200 فردیسی به حرم مطهر امام خمینی(ره)

سرهنگ احسان علیزاده، فرمانده سپاه فردیس در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از اعزام سه هزار و ۲۰۰ شهروند فردیسی به حرم مطهر برای حضور در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار کرد: حضور پرشور مردم در این مراسم نشان‌دهنده استکبارستیزی ملت ایران و بودن پای آرمان‌های امام راحل است.
وی در ادامه از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) در شهرستان فردیس خبر داد و بیان کرد: بیش از ۱۲ برنامه با محوریت مساجد و ۴۰ مراسم غیرمتمرکز در شهرستان فردیس برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه فردیس با تأکید بر لزوم دفاع از آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه باید دست پلید استکبارجهانی را از کشور کوتاه کرد، تصریح کرد: با پیروی از رهنمودهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌توانیم برای همیشه از دخالت در این نظام جلوگیری کنیم.
علیزاده در بخش دیگری با اشاره به لزوم شناخت امام خمینی(ره) از سوی قشر جوان و نوجوان جامعه، تأکید کرد: خدمت به آرمان‌ها و اهداف بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و انتقال ارزش‌ها و ابعاد شخصیتی معمار انقلاب اسلامی یک وظیفه همگانی است.
به گفته وی اشاعه سیره و منش، اهداف و آرمان‌های امام خمینی(ره)، کشور و جوانان را در برابر ترفندهای دشمنان ایمن می‌کند.
فرمانده سپاه فردیس خاطرنشان کرد: آشنا کردن نسل جوان با آرمان‌ها و اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و تبیین اندیشه‌های استکبارستیزی، مردم‌محوری و عدالت‌طلبی حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب وزنده نگه‌داشتن یاد و خاطره بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و تجدید میثاق با آرمانی انقلاب از مهم‌ترین برنامه‌های در دستور کار است.
انتهای پیام

captcha