بیانیه آیت‌الله عیسی قاسم به‌مناسبت روز جهانی قدس
کد خبر: 3816001
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰

بیانیه آیت‌الله عیسی قاسم به‌مناسبت روز جهانی قدس

گروه بین‌الملل ـ آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان بحرین با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، بر ضرورت اتحاد امت اسلام به‌خاطر فلسطین، قدس و مقدسات آن تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «lualuatv.com؛ آیت‌الله عیسی قاسم در این بیانیه، روز قدس را نشأت‌گرفته از اراده اسلامی دانست و از امت اسلام خواست که به خاطر اسلام، قرآن، هویت ایمانی و اصالت خود و همچنین برای آزادی سرزمین‌ فلسطین با یکدیگر متحد و یکپارچه شوند.

وی در ادامه کنفرانس اقتصادی منامه را کارگاه تسلیم و شکست دانست و گفت: معامله قرن و کنفرانس منامه از دیکته‌های آمریکا و اسرائیل برای حل و فصل مسئله فلسطین و اقدامی در جهت هیمنه استکبار بر امت اسلامی و چانه‌زنی درباره آزادی، عزت، کرامت امت اسلام است.

آیت‌الله عیسی قاسم در ادامه روز جهانی قدس را حرکتی در جهت پاسخ به مروجان عقب‌نشینی، تسلیم‌شدن و اعلام شکست دانست و تأکید کرد: آزادی فلسطین و قدس شریف را تضمین‌کننده کرامت، حاکمیت، اصالت، آزادی تصمیم‌گیری امت اسلام است.

رهبر معنوی شیعیان بحرین در این بیانیه، روز قدس را تجدید عهد امت اسلام با قدس ومسجدالاقصی و تمدمی فلسطین و مقدسات آن دانست و گفت: سکوت در مقابل باطل و تسلیم در برابر واقعیت فاسد و سکوت در برار تجاوزگری و شکست در برابر استکبار و عقب‌نشینی از دین و آزادی و کرامت جایز نیست.

انتهای پیام
captcha